قاب و کتیبه بدون زاویه بغل و با زاویه بغل

همیشه در کنار پرده های سلطنتی پذیرایی، قاب یا کتیبه پرده زیبایی دکوراسیون منازل را با ظاهر و نمای بسیار زیبای خود دو چندان میکند. قاب و کتیبه پلاستیکی یکی از مدل های بسیار با کیفیت و سلطنتی از جنس پلاستیک اصل و درجه یک است که با نصب آن ها در بالای پرده ها علاوه بر این که باعث دیده نشدن بالای پرده ها و پوشش کامل آن می شود، زیبایی و جذابیت پرده ها را بیشتر نشان می دهد. در این مقاله قصد داریم درمورد قاب و کتیبه بدون زاویه بغل و با زاویه بغل صحبت کنیم.

ارتفاع قاب های چوبی از ۱۰ تا ۲۵ سانتی متر متغیر است و عرض آنها نیز متناسب باعرض پرده ساخته می شود. البته این نکته قابل ذکر است که اگر عرض پرده بیش از اندازه معمول باشد(۳تا ۴متر) قاب های چوبی به صورت دو تکه ساخته می شود تا از شکستن احتمالی در حمل و نقل و هنگام نصب جلوگیری به عمل آید و برای مشخص نبودن فضای بین دو قاب  در بعضی از کتیبه های چوبی از گل قاب استفاده می شود.

برای مشاهده انواع کتیبه و سایر محصولات چوبی مانند کابینت نئوکلاسیک و پولیشی به فروشگاه صنایع چوب و دکوراسیون آروین وود سر بزنید.

تلفن:۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰ / ۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

قاب و کتیبه بدون زاویه بغل

زمانی که پرده بین دو دیوار محصور باشد از قاب پرده بدون زاویه بغل استفاده می شود زیرا دو طرف پرده دیوار است و اگر قاب مقابل پرده قرارگیرد به دلیل وجود دیوار در طرفین آن دیگر ریل های پرده قابل مشاهده نخواهند بود.

قاب و کتیبه با زاویه بغل

هنگامی که پرده در وسط دیوار قرار گرفته باشد یا اطراف آن دیوار نباشد؛ برای جلوگیری از دیده شدن ریل های پرده (چوب پرده ها) از طرفین، از قاب با زاویه بغل استفاده می شود. در این نوع کاربرد؛ قاب از سه قسمت تشکیل شده است. یک قسمت اصلی و دو زاویه بغل جانبی که در نهایت به هم متصل می شوند.

معمولا اندازه کناره ها ۱۰ تا ۲۰ سانتی متر است که متناسب با تعداد ریل های به کار برده شده در پرده متفاوت خواهد بود. هرچه تعداد چوب پرده ها و لایه های پرده بیشتر باشد اندازه کناره قاب نیز به تناسب بیشتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط