نکات مهم قبل از خرید کابینت ممبران

کابینت آشپزخانه یکی از قسمت‌های بسیار مهم دکور آشپزخانه است؛ که علاوه بر قرار گرفتن وسایل آشپزخانه در آن و مواردی مانند جادار بودن و طرح مناسب باید از جنس مناسبی نیز ساخته شده باشد. باید در نظر داشت که دکور آشپزخانه و خانه به طرح و جنس کابینت وابسته است و هرچه کابینت زیبایی بیشتری داشته باشد، تأثیر بیشتری در زیبایی و دیزاین خانه دارد. همان طور که می دانید کابینت های ممبران از زیبایی و مزایای فراوانی برخوردار هستند و امروزه اکثر افراد از کابینت های ممبران استفاده می کنند. حال ما قصد داریم نکات مهم قبل از خرید کابینت ممبران را برای شما شرح دهیم.

نکات مهم قبل از خرید کابینت ممبران

– اطمینان داشتن از استفاده جنس مرغوب مثل چسب یا جنس روکش که بسیار مهم است چون اگرهمین یک چسب ساده مرغوب نباشد روکش ممبران کابینت شما بعد از مدتی کنده میشود و نمای بدی را ایجاد میکند
– انتخاب کابینت ساز باتجربه ومطمعن در این نوع کابینت بسیار حساس تر است.
– از شرکت مورد نظر بخواهید کارشناسی به صورت رایگان جهت متر کردن محیط آشپزخانه برای شما ارسال کنند
– باید دقت کنید کابینت ممبران را از یک شرکت معتبر سفارش بدید چون کابینت ممبران به صورت کارگاهی هم اجرا می شود و از کیفیت پایینی برخوردار است.
– طبق طرح مورد دلخواهتان قیمت جدید را بگیرید. از کارشناس قیمت دقیق بر حسب متر را پرس و جو کنید. حتما از او بپرسید که از چه نوع دستگاه وکیوم و چه نوع چسبی استفاده خواهد کرد.
– دستگیره های کابینت را انتخاب کنید، دقت کنید، دستگیره جزیی از کابینت است و بابت آن مابه التفاوتی پرداخت نکنید مگر اینکه دستگیره انتخابیتان خاص باشد و قیمت بیشتر از ده هزارتومان داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط