طراحی کابینت L

طراحی-کابینت-L

آشپزخانه یکی از پر رفت و آمد ترین قسمت های یک خانه مسکونی می باشد. از همین رو باید در طراحی و چیدمان آن بسیار دقت شود. یک آشپزخانه باید طوری طراحی شود که هم کاربردی باشد هم جذاب؛ یکی از پیشنهادات ما طراحی کابینت L می باشد. با اجرای طرح کابینت L میتوانید استفاده بهینه و کاربردی از فضای آشپزخانه خود داشته باشد. طراحی کابینت L نیز یکی از محبوب ترین مدل ها بین مشتریان می باشد. اجرای کابینت به صورت L با تمام مدل های کابینت اعم از جدیدترین مدل کابینت ۱۴۰۳ کابینت نئوکلاسیک، کابینت پولشی و … نیز قابل اجرا می باشد.

فروشگاه اینترنتی آروین وود یک تولید کننده کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های کابینت می باشد، که با سابقه چندین ساله خود توانسته رضایت مشتریان زیادی را در طراحی و اجرای کابینت داشته باشد.

طراحی کابینت آشپزخانه L چگونه است؟

به طور کلی باید بگوییم به آشپزخانه هایی که از دو دیوار چسبیده به هم و متقاطع تشکیل شده اند؛ آشپزخانه با طراحی L می گویند. در آشپزخانه های L شکل طول یک دیوار از دیوار دیگر بیشتر می باشد. البته ممکن است شما شاهد دیوار های یکسان نیز باشید. اگر آشپزخانه شما فضای زیاد بزرگی ندارد یکی از بهترین گزینه ها برای شما طراحی کابینت L می باشد. استفاده از کابینت های L شکل در فضاهای کوچک سبب می شود تا فضای شما بزرگتر و وسیع تر دیده شود. در اجرای این نوع کابینت، آشپزخانه و پذیرایی شما باهم در ارتباط خواهند بود؛ پس لازم است در انتخاب طرح و رنگ کابینت آشپزخانه خود بسیار دقت کنید.

 

طراحی-کابینت-آشپزخانه-L-چگونه-است؟

 

مزایا طراحی کابینت L

طراحی کابینت به صورت L شکل جز مدرن ترین و جدید ترین دکور ها برای آشپزخانه می باشد. این نوع طراحی مزیت های بسیاری دارد. این نوع طراحی مناسب منازلی است که فضای بزرگی ندارند و این چیدمان سبب می شود تا فضای دلباز تری داشته باشند. یکی از مهم ترین مزایا این نوع طراحی امکان چیدمان مثلثی می باشد. چیدمان مثلثی یعنی می توان سه جز اصلی که عبارت اند از سینک ظرفشویی، اجاق گاز و یخچال می باشد را به صورت مثلثی چیدمان کرد. با طراحی کابینت به شکل L می توانید تعداد قفسه ها و کابینت های بیشتری داشته باشید.

معایب طراحی کابینت L

علاوه بر مزیت های گفته شده باید بدانید این نوع طراحی کابینت نیز دارای معایبی می باشد. به طور مثال این نوع کابینت برای خانه ها بزرگ مناسب نمی باشد. گاهی ممکن است فضای آشپزخانه شما بسیار کوچک باشد و نتوان کابینت بزرگ و با فضای بیشتر نصب کرد. جدا کردن بخش هایی مثل محل شستشو و پخت و پز به دلیل کم بودن فضا مشکل می باشد.

دکوراسیون مناسب با کابینت L

زمانی که به اجرای کابینت با طراحی L فکر می کنید؛ باید به یاد داشته باشید که به دلیل ارتباط مستقیم آشپزخانه با پذیرایی منزل باید به هماهنگی دکوراسیون این دو محل توجه کنید. در طراحی کابینت ها به صورت L شکل بهترین گزینه استفاده از کابینت های مدرن و نئوکلاسیک می باشد. در منازلی که بزرگتر هستند شما می توانید از کانتر یا جزیره استفاده کنید. با استفاده از کانتر می توانید کابینت های بیشتری داشته باشید و  آشپزخانه را از پذیرایی جدا کنید.

 

دکوراسیون-مناسب-با-کابینت-L

 

طرح و رنگ مناسب در طراحی کابینت L

در طراحی کابینت L بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضای شما بزرگتر و دلباز تر دیده شود. رنگ ها خنثی نیز گزینه مناسبی می باشند. در این صورت با دست باز می توانید طراحی دکور پذیرایی و آشپزخانه را انجام دهید. در طراحی کابینت به شکل L شما هیچ محدودیتی درمدل و نوع متریال کابینت ها ندارید و با توجه به دکوری که دارید می توانید یک فضای زیبا و دلنشین با سلیقه خود داشته باشید.

خرید کابینت با طراحی L

اگر طراحی آشپزخانه شما به گونه ای می باشد که می توانید از کابینت های L شکل استفاده کنید. بهتر است به سراغ تولید کنندگان با تجربه در این زمینه بروید. یک تولید کننده حرفه ای با دیدن آشپزخانه شما می تواند بهترین پیشنهاد برای اجرای کابینت طرح L را به شما بدهد و به بهترین نحو آن را اجرا کند. نکاتی وجود دارد که در هنگام خرید کابینت باید به آن توجه شود که در ادامه به طور کامل گفته شده است.

 

خرید-کابینت-با-طراحی-L

 

متریال استفاده شده در تولید کابینت

متریال استفاده شده در تولید کابینت بسیار مهم می باشد. باید از تمام جوانب متریال استفاده شده را بسنجید تا مطمعن شوید که این متریال مناسب فضای شما می باشد و در کوتاه مدت دچار آسیب نمی شود. متریال های استفاده شده در تولید کابینت عبارت اند از: هایگلاس، MDF، نئوپان و … .

انتخاب رنگ

رنگ کابینت نیز باید مناسب فضا و دکور شما باشد. رنگ های روشن و خنثی بهترین گزینه برای کابینت ها با طراحی L می باشد. چراکه فضای شما را وسیع تر و دلباز تر نشان می دهد.

بررسی یراق آلات

یراق آلات استفاده شده برای کابینت ها باید از بهترین کیفیت باشند. یراق آلات بی کیفیت در کوتاه مدت دچار مشکل می شوند و هزینه های اضافی برای شما به بار می آورند. یراق آلات استیل از نظر مقاومت و کیفیت در سطح بالایی قرار دارند و گزینه مناسبی می باشند.

انتخاب جزیره و یا کانتر

اگر فضا کافی برای کانتر دارید، استفاده از آن می تواند زیبایی منزل شما را افزایش دهد. همچنین با طراحی کابینت درون آن می توان گفت فضای بیشتری برای وسایل خواهید داشت. برخی افراد دوست دارند آشپزخانه از پذیرایی جدا باشد که با استفاده از کانتر این امر قابل اجرا است.

نتیجه

طراحی کابینت L یکی از محبوب ترین روش های اجرا کابینت بین افرادی است که فضای بزرگی در دسترس ندارند. با اجرای این طرح می توانید یک فضای دلباز و زیبا داشته باشید. کابینت های مدرن و نئوکلاسیک از بهترین نوع کابینت برای اجرای این طراحی هستند. همچنین با انتخاب یک رنگ جذاب می توانید یک دکور منحصر به فرد و زیبا داشته باشید. این نوع طراحی مزیت های بسیاری دارد که سبب شده تا افراد زیادی از این روش در دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنند. مجموعه آروین وود افتخار این را دارد تا در طراحی و نصب و اجرای کابینت با طراحی L در کنار شما باشد و شما را در ساخت یک فضای زیبا همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط