ابعاد ورق های ممبران

ابعاد ورق های ممبران چقدر است

ابعاد ورق های ممبران هم مشابه با ورق های هایگلاس در دو مدل ۱۲۰*۲۴۰ سانتی متر و ۱۲۰*۲۸۰ سانتی متر وجود دارد، ورق های کابینت ممبران میتونن دارای مغزی ام دی اف، چوب و یا نئوپان باشن.

ممبران روکشی از جنس pvc داره که این روکش بیشتر روی مغزی ام دی اف کشیده میشه. ورق های ممبران قبل از اینکه روکش pvc برروی اون ها کشیده بشه، ابزار زده شده و طرح مورد نظر برروی اون ها پیاده میشه.

ورق های ممبران مشابه با ورق های هایگلاس دوطرفه نیستند و فقط در یک طرف روکش pvc دارند.

ابعاد-ورق-های-ممبران-چقدر-است

کابینت های ممبران که جزو موارد پر کاربرد در زمینه مصرف خانگی به شمار می روند ، دارای ابعاد و سایز بندی های نسبتا گوناگونی هستند که البته دانستن این ابعاد و اندازه ها خالی از لطف نیست ، اما بهتره قبل از اقدام به خرید و تهیه این نوع کابینت کمی هم درباره ی ابعاد ورقه های ممبران اطلاعات به دست آورید تا راحت تر و با اطمینان بیشتر آن را تهیه کنید و از هر گونه ضرر احتمالی جلوگیری نمایید و همچنین از دور ریز اضافدر ادامه ی این مطلب به طور کلی دو نمونه از ابعاد و سایز بندی ورقه های کابینت ممبران را ذکر کردم ، اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که فقط این ابعاد ذکر شده نیستند و ممکنه نمونه های دیگری نیز در گوشه و کنار بازار وجود داشته باشند که بسته به کاربرد شما از آن می تواند مناسب شما باشد:

۱۸۳ در ۳۶۶ سانتی متری 

ابعاد این ورقه ها که مربوط به کابینت هایی از نوع ممبران می باشند بیشتر برای مصارف خانگی به کاربرده می شوند ، به طور معمول این ابعاد نسبت به سایرین رایج تر هستند اما اندازه بندی های دیگری نیز وجود دارد. این ابعاد بیشتر برای آشپزخانه ها کاربرد دارند.

۱۲۲ در ۲۸۰ سانتی متری

 این درجه سایز بندی نیز جزو یکی دیگر از موارد بسیار شایع در سایز بندی ورقه های کابینت ممبران است که می توانید این نوع از ورقه ها را به آسانی و وفور در سطح بازار پیدا کنید و به نسبت میزان مصرف بیشتری نسبت به سایرین دارند. این ابعاد نسبت به مورد بالا اندازه ی کوچکتری دارند و برای مصارف خانگی کم مصرف مناسب تر می باشند و به نسبت دور ریز و اتلاف کمتری دارند.که ممکن است در حین کار به شما تحمیل شود جلوگیری کنید.

ابعاد و سایز های ارائه شده برای ورقه های کابینت ممبران تنوع نسبی خوبی در سطح بازار دارند که می توانند شما را برای انتخاب و خرید یک از آن ها گیج و سرگردان کند و سرانجام هزینه ی بیشتری به شما تحمیل نماید.

به طور حتم یکی از منطقی ترین و عقلانی ترین راه ها برای جلوگیری از هدر دادن سرمایه و جلوگیری از دور ریز اضافی آن باشد که قبل از هر گونه اقدامی با متخصصین و طراحان دکوراسیون داخلی منزل و کابینت مشورت کنید و با راهنمایی آن ها اقدام به خرید و … کنید.

شما می توانید انواع درب ممبران و کابینت ممبران را از سایت درب و کابینت آروین وود تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط