کابینت ممبران ساده

کابینت ممبران

کابیت ها به عنوان قسمت جلویی کابینت تاثیر مستقیمی بر سبک دکوراسیون و ظاهر کلی کابینت دارد. هنگام انتخاب درب کابینت، عوامل زیادی باید در نظر گرفته شوند، مانند: سبک، مقاومت در برابر رطوبت، سهولت در حمل و نقل، حفاظت از محیط زیست، تطابق رنگ و غیره.

کابینت ممبران ساده

کاببینت ممبران چیست

کابینت ممبران یا کابینت وکیوم، یک نوع دیگر از کابینت‌های ام دی اف است که با روش‌های تولید مختلفی ساخته می‌شود. برای تولید این کابینت‌ها، ابتدا ورق‌های ام دی اف خام با استفاده از دستگاه‌های CNC پیشرفته و صنعتی به شکل‌ها و طرح‌های مورد نظر اصلاح می‌شوند. سپس، این ورق‌ها با یک لایه معمولاً از PVC روکش داده می‌شوند و با استفاده از جاروبرقی، به شکل نهایی خود درمی‌آیند.

کابینت‌های آشپزخانه ممبران معمولاً در طرح‌ها و سبک‌های سنتی و کلاسیک تولید می‌شوند. در این کابینت‌ها، می‌توان طرح‌ها و تزییناتی که معمولاً از چوب ساخته می‌شوند، با استفاده از ممبران با هزینه کمتر و با کیفیت بالاتری ساخت. بنابراین، اگر به دنبال زیبایی یک کابینت کلاسیک با قیمت مناسب‌تر هستید، استفاده از کابینت ممبران یک گزینه مناسب خواهد بود.

کابینت ممبران، یکی از پرتقاضاترین گزینه‌های کابینت‌های آشپزخانه است که به دلیل ویژگی‌های بارزی که دارد، جایگاه ویژه‌ای در بازار دکوراسیون دارد. این نوع کابینت‌ها معمولاً با نام کابینت وکیوم نیز شناخته می‌شوند و با بدنه‌ای از ام دی اف و روکش پی وی سی ساخته می‌شوند. طرح‌ها و نقوش برجسته بر روی آنها، زیبایی و شکوه خاصی را به آشپزخانه می‌بخشند.

این نوع کابینت‌ها با تنوع متریال‌هایی مانند فلزی، چوبی، ام دی اف، هایگلاس، ممبران، پی وی سی و غیره، ارائه می‌شود، هر کدام از این متریال‌ها ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند که بسته به نیاز و سلیقه مشتری، انتخاب می‌شوند.

کابینت ممبران یکی از پر استفاده ترین مدل‌های کابینت‌های آشپزخانه است که جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران و اروپا دارد. این کابینت‌ها با طرح‌های شیک و متنوعی که دارند، دکور آشپزخانه را به شکلی جذاب و زیبا تغییر می‌دهند و لذت آشپزی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

معمولاً کابینت‌های ممبران با استفاده از کنده‌کاری و برجسته‌کاری زیبا و جذابی ایجاد می‌شوند که باعث می‌شود این سازه‌ها جذابیت و زیبایی خاصی داشته باشند و به دکور آشپزخانه شما جلوه خاصی ببخشند.

کابینت ممبران ساده سفید

این آشپزخانه دارای یک دکور لاکچری و ساده است که از کابینت‌های ممبران سفید استفاده شده است. سینک توکار با یک لگنه انتخابی، در کنار یک ماشین ظرفشویی قرار گرفته است تا دسترسی آسان‌تری به این وسیله فراهم شود. در کنار سینک، از اکسسوری‌های کابینت بهره گرفته شده است، از جمله کشوهای کوچکی که برای قرار دادن ادویه‌جات و وسایل آشپزی استفاده می‌شود.

در نزدیکی اجاق گاز، یک یخچال و یک کابینت کمدی کوچک قرار گرفته است که به شما امکان می‌دهد ظروف بزرگ را در آن قرار دهید و به‌عنوان یک فضای ذخیره‌سازی اضافی عمل کند. این ترتیب قرارگیری اجزای آشپزخانه نه‌تنها به زیبایی کار کمک می‌کند بلکه کارایی و کاربردی بودن آن را نیز بهبود می‌بخشد.

اگر کارایی کابینت برای‌شما در اولویت قرار دارد یا فضای ساده، آرام و مدرن را بیش‌تر می‌پسندید و با فرم‌های خالص بیش‌تر ارتباط برقرار میکنید، کابینت ممبران ساده را انتخاب کنید. کابینت ممبران ساده با روکش یکپارچه، زیبایی و جلوه‌ی مدرنی به دکوراسیون آشپزخانه‌ شما میبخشد و روکش پی وی سی آن بهتر از مدل‌های دیگر نصب شده‌است و آب و رطوبت در آن نفوذ نمیکند و نسبت به روکش‌ ملامینه، وینیل و روکش های کابینت ام دی اف موجود در بازار از کیفیت و ماندگاری بیش‌تری برخوردار است. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه با کابینت ممبران ساده، تزیینات را به حد‌اقل برسانید و جزییات را جایگزین تزیینات کلی آشپزخانه کنید. آشپزخانه‌ خلوت‌تر و مدرن‌تر با این دکوراسیون هم‌خوانی بیش‌تری دارد و زیبایی را در عین سادگی به منزل شما میبخشد.

نتیجه گیری 

ما در این مقاله به کابینت ممبران پرداختیم که چیست و یکی از گزینه های محبوب در خانه هر ایرانی می باشد که با توجه به سلیقه می تواند از کارهای شلوغ کابینت ممبران کلاسیک انتخاب نمایند یا کابینت ممبران نئو کلاسیک که طرح خلوت و ساده تری از کابینت ممبران می باشد از این رو برای سفارش ساخت کابینت خود در زمان کوتاه و بهترین متریال کاربردی با آروین چوب تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان کابینت شما را بسازیم. ۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط