انتخاب رنگ کابینت ممبران

کابینت های ممبران از جمله پر طرفدار ترین کابینت های موجود در بازار هستند. ممبران نوعی روش تولید و در واقع نوعی روکش برای درب های کابینت است. این روش درب هایی با مقاومت بالا، رنگ های جذاب، نمای شیشه ای، مقاومت در برابر آب و.. ایجاد می کند و دلیل محبوبیت این کابینت ها نیز همین است. انتخاب از میان انواع کابینت، همواره دغدغه ی خریداران بوده است که باید به اصول آن توجه نمایند، در هنگام خرید کابینت یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید، انتخاب رنگ کابینت ممبران است. رنگ کابینت ممبران را با توجه به سایر اجزای آشپزخانه انتخاب نمایید. هم چنین سبک کابینت که مدرن، کلاسیک یا نئوکلاسیک باشد نیز در انتخاب رنگ تاثیر گذار است به این صورت که در سبک مدرن کابینت ها بیشتر در طیف رنگی خنثی قرار دارند،در سبک کلاسیک کابینت های تیره و قهوه ای بیشتر کاربرد دارد و در سبک نئوکلاسیک نیز رنگ کابینت ها معمولا روشن و مات هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع کابینت ممبران و درب های آن ها و هم چنی دریافت مشاوره قبل از خرید می اوانید با آروین وود تماس بگیرید. کارشناسان ما در آروین وود در انتخاب رنگ و نوع کابینت ممبران شما را یاری خواهند کرد تا بهترین تصمیم را بگیرید. برای مشاهده ی نمونه کارها نیز از طریق وب سایت فروشگاه درب و کابینت آروین وود ما اقدام نمایید.

۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰

۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

انتخاب رنگ کابینت ممبران

ویژگی رنگ های کابینت ممبران

یکی از مزیت های اصلی نصب کابینت اشپزخانه ممبران در تنوع رنگی آنها می باشد به همین دلیل مشتریان می توانند به راحتی کابینت ممبران خود را انتخاب کنند. تنوع در رنگ کابینت آشپزخانه ممبران به شرح زیر می باشد:

سفید: محبوب ترین رنگ کابینت ممبران با تنوع بالا و ترکیب بندی همچون سفید و قهوه ای، سفید و طلایی،

قهوه ای: استفاده از طیف گسترده آن از روشن تا تیره متداول ترین رنگ های کابینت اشپزخانه ممبران می باشند. این رنگ می تواند آشپزخانه های خیلی بزرگ را کوچک تر نشان بدهد و برای آشپزخانه های کوچک و کم نور مناسب نیست.

طوسی: یکی از رنگ های پر طرفدار که علی رغم تمام جذابیت هایش مناسب هر آشپزخانه ای نیست

بنفش: یک رنگ سلطنتی و مجلل که می تواند بر فضای کل خانه تاثیرگزار باشد، استفاده ترکیبی با رنگ های دیگر همچون سفید می تواند از میزان گرفتگی آن بکاهد

زرد: به آشپزخانه گرما می بخشد و اگر آشپزخانه کم نوری دارید انتخاب این رنگ مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

مشکی: مطلوب افراد خاص پسند و البته کسانی که آشپز خانه های بزرگ و نورگیر دارند.

نارنجی:فضا را شلوغ و پر انرژی می سازد

آبی:جو فضا را آرام و مطلوب ساخته و تنش های عصبی را خنثی می سازد.

قرمز: محیط خانه و اشپزخانه را گرم و جذاب می سازد، می تواند آشپزخانه های کوچک را بزرگ تر نشان دهد و قابلیت ترکیب آن با رنگ های مشکی یا سفید عالی است.

سبز: آرامش و جذابیت را به مخاطب القا کرده و طیف گسترده ای از روشن تا تیره را در بر می گیرد.

نکات مهم هنگام انتخاب رنگ کابینت

انتخاب رنگ کابینت ممبران به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند:

  • سلیقه شخصی: که مهم ترین عامل در انتخاب رنگ است. رنگی را انتخاب کنید که از آن لذت می‌برید و با دکوراسیون منزل تان همخوانی دارد.
  • متراژ آشپزخانه: اگر آشپزخانه شما کوچک است، از رنگ های روشن مانند سفید، کرم و طوسی روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ تر به نظر برسد. برای آشپزخانه های بزرگ، می‌توانید از رنگ های تیره تر مانند قهوه ای، مشکی و سرمه ای نیز استفاده کنید.
  • نورپردازی: اگر نورپردازی آشپزخانه شما کافی نیست، از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضا روشن تر به نظر برسد.
  • سبک دکوراسیون: رنگ کابینت را با سبک دکوراسیون منزل تان ست کنید. برای مثال، اگر دکوراسیون منزل تان مدرن است، از رنگ های ساده و خنثی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط