انواع درب های شیشه ای

انواع درب های شیشه ای :

درب ها اصلی ترین ورودی ساختمان ها هستند که علاوه بر ایجاد امنیت در ساختمان، در زیبایی نیز موثرند. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری در صنعت ساختمان، درب ها نیز دچار تحولات جالبی شدند. درب کشویی دستی حاصل این تحولات به شمار می آیند.

شما می توانید انواع درب کابینت ممبران را از سایت فروشگاه تولید کننده کابینت ممبران آروین وود خریداری کنید.

درب شیشه‌ای انواع مختلفی دارد که هرکدام از آن‌ها با توجه به نحوه باز و بسته شدن نام‌گذاری‌های متفاوتی به خود می‌گیرند. درب شیشه‌ای دستی به‌صورت لت‌های تمام شیشه هست که به‌صورت دستی باز و بسته می‌شود و شیشه‌های آن از جنس بسیار مقاوم هست تا در اثر ضربه و باز و بسته شدن مداوم و با شدت دچار آسیب و شکستگی نگردند.

  1. درب شیشه‌ای اسپایدری
  2. درب شیشه‌ای دستی
  3. درب شیشه‌ای ریلی
  4. درب شیشه‌ای لولایی

درها برای ورود به هر مکانی به عنوان عنصر معرف مکان شناخته می شوند که می تواند موجب جذب افراد مختلف به داخل گردد و به نوعی خوشامد گویی را برعهد دارد.

استفاده از درب شیشه ای دستی که دارای شفافیت و سهولت در استفاده می باشد، می تواند رفت و آمد را سهولت بخشد.

درب ها معمولا بوسیله لولا و چهارچوب به محل نصب متصل می شود تا استحکام آن حفظ شود تا مورد استفاده و رفت و آمد قرار گیرند.

از گذشته از درب هایی که با متریال چوب و آهن استفاده فراوان صورت می گرفت که با گذشت زمان و پیشرفت علم بشری در پی ابداع ابزار و لوازم جدید برای ایجاد دکوراسیون نوین استفاده از درب شیشه ای در بین معماران و سازندگان رشد فراوانی یافت.

درب شیشه ای تماما از شیشه می باشد که گاها دارای فریم و در برخی موارد نیز بدون فریم می باشد. که بوسیله یراق آلات مخصوص به چهارچوب تعبیه شده متصل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط