ایده های وسوسه انگیز طراحی کابینت

همانطور که می دانیم امروزه صنعت کابینت سازی به دلیل پیشرفت وسایل و ابزارهای ساخت و ساز آن و مواد مورد استفاده، شامل تنوع بسیار بالایی است. بطوری که گاهی ممکن است انتخاب کابینت مناسب برای آشپزخانه منزلتان امری چالش برانگیز باشد. از اینرو در اینجا چندین ایده ی وسوسه انگیز طراحی کابینت را مطرح می کنیم که می تواند به انتخاب مطمئن و راحتتر شما کمک کند. انتخاب شما می تواند بر اساس رنگ کابینت و یا مواد استفاده شده در آن باشد.

برای سفارش جدیدترین مدل کابینت نئوکلاسیک و کابینت پولیشی به سایت فروش کابینت نئوکلاسیک آروین وود سر بزنید.

تلفن:

انتخاب کابینت بر اساس رنگ

در گذشته تنوع رنگی بسیار کم بود و تنها رنگ های اصلی در لوازم خانه و آشپزخانه استفاده می شدند اما امروزه تنوع رنگی آنقدر بالا رفته که انتخاب ترکیب رنگی مناسب با فضای مورد نظر، باید دقیق صورت گیرد تا هارمونی و زیبایی را در محیط ایجاد کند. شما می توانید هرنوع کابینتی را که مایل هستید بر اساس رنگ انتخاب کرده و سفارش دهید. در اینجا به چند ترکیب رنگی بسیار زیبا و جذاب اشاره می کنیم.

کابینت های سفید رنگ

اگر دارای آشپزخانه ای با سبک قدیمی و روستایی هستید و قصد دارید کمی مدرنیته به آن اضافه کنید، کابینت آشپزخانه را فراموش نکنید. کابینت های سفید رنگ با لوازم آشپزخانه ی استیل کمک می کنند تا حس تازگی و تمیزی القا شود.

کابینت-های-سفید-رنگ

کابینت های ساده و براق

اگر فضای آشپزخانه شما باز، وسیع و پر از نور کافی است، با انتخاب کابینت های رنگ تیره و سیر می توانید تضاد زیبایی را ایجاد کنید. در این صورت، رنگ هایی همچون خاکستری تیره و یا حتی مشکی، دیگر آنطور تیره به نظر نمی رسند. اگر طرفدار سادگی هستید این نوع کابینت های ساده و براق می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

کابینت-های-ساده-و-براق

کابینت های مشکی براق

از رنگ های انعکاسی و براق برای کابینت های جنس آبنوسی خود استفاده کنید تا جلوه بیشتری داشته باشند. این ترکیب رنگی مناسب آشپزخانه هایی است که پر از نور طبیعی هستند. با داشتن کابینت های مشکی براق می توانید محیطی کلاسیک داشته باشید.

کابینت-های-مشکی-براق

کابینت های خاکستری

رنگ خاکستری کابینت می تواند تضاد بین رنگ مشکی و سفید را ملایم تر کند. همچنین مکمل خوبی برای لوازم استیل در آشپزخانه است.

کابینت-های-خاکستری

کابینت های تمام مشکی

کابینت های تمام مشکی با صفحات روی کابینت و فلزات جنس برنجی بسیار مد می باشند. استفاده از رنگ برنجی باعث می شود رنگ مشکی کابینت ها گرمتر بنظر برسد و حس باستانی و عتیقه بودن به آن می دهد.

کابینت های خط دار

برای جلوه دادن به یک آشپزخانه مدرن، باید توجه زیادی به نور داشت. استفاده از براق کننده بر روی کابینت ها باعث می شود که نور دوباره به داخل محیط بازتاب شود. کابینت های خط دار می توانند این نور را فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط