با ستون های وسط خانه چه کنیم؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است بعضی از خانه ها داشته باشند ستون وسط خانه می باشد. ممکن است این ستون فضای خانه را بسیار اشغال کند و زیبایی هم نداشته باشد. نمی توان این ستون هار حذف کرد چون برای استحکام خانه ضروری هستند. حال این پرسش مطرح می شود که با ستون های وسط خانه چه کنیم؟

یکی از بهترین گزینه ها برای اینکه ستون را هم جزو دکوراسیون خانه بکنیم استفاده از تزئین ستون چوبی می باشد. رنگ چوب هم زیبایی به خانه می بخشد و هم با تمامی سبک هار دکوراسیون جور می شود. برای مشاهده محصولان چوبی دیگر به سایت آروین چوب مراجعه کنید. همچنین می توانید جدیدترین کابینت نئوکلاسیک با انواع طرح و رنگ را برای ایجاد تغییر در خانه از ما خریداری کنید.

تلفن:۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰ / ۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

انواع تزئینات ستون وسط خانه

در این قسمت انواع روش هایی که با آن می توانید ستون وسط خانه خود را زیبا کنید آورده شده است. شما می توانید باتوجه به سبک خانه و سیلقه خود هر کدام را اجرا کنید.

تزیین ستون وسط خانه با چوب های طبیعی

ستون چوبی در کنار زیبایی، به حس گرما در فضا ساختمان کمک می کند. شما می توانید این ستون ها را در داخل یا خارج از ساختمان اجرا کنید.

تزیین-ستون-چوب

تزیین ستون وسط خانه با چوب های حکاکی شده

اگر دوست ندارید که ستون های وسط خانه تان ساده و بدون تزیینات باشد، به جای الوار های طبیعی و ساده از چوب های حکاکی شده استفاده کنید.

تزیین-ستون-چوب-حکاکی-شده

تزیین ستون وسط خانه با تخته های چوبی

شما می توانید برای پوشاندن ستون ها از پوشش های چوبی استفاده کنید، تخته چوبی هایی که کمی از اندازه ستون ها بزرگ تر هستند می توانند با الگوی چینش خاص و مورد علاقه شما کنار هم قرار بگیرند و پوشش خوبی را برای ستون های وسط خانه پدید بیاورند.

تزیین-ستون-تخته-چوب-چوب

تزیین ستون وسط خانه به وسیله گیاهان

این ستون ها می توانند بستر مناسبی برای دیوارهای سبز در دکوراسیون داخلی خانه باشند. در ضمن این گیاهان می توانند از انواع رونده یا همان پیچکی باشند که جذابیت و خاصیت بیشتری هم دارند.

تزیین-ستون-وسط-خانه-به-وسیله-گیاهان

تزیین ستون وسط خانه به وسیله کاشی استخری

این کاشی ها می توانند یکی از گزینه های مورد نظر برای تزیین ستون وسط خانه باشد. حتی می توانید با هنر کاشی شکسته ستون های وسط خانه را تزیین کنید.

تزیین ستون وسط خانه به وسیله آجر

آجر دوست داشتنی ترین متریالی است که در طراحی دکوراسیون داخلی خانه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. شما می توانید برای تزیین ستون وسط خانه از این متریال زیبا استفاده کنید.

تزیین-ستون-وسط-خانه-به-وسیله-آجر

تزیین ستون وسط خانه با سنگ های آنتیک و طبیعی

ترفند دکوراسیونی دیگری که برای تزیین ستون وسط خانه می توانید به کار ببرید، پوشاندن آن ها با سنگ های طبیعی و آنتیک است.

تزیین ستون وسط خانه با گابیون

گابیون ها فنس و قفسه های آهنی هستند که معمولا داخل آن ها با انواع سنگ های طبیعی پر شده ایت. نمای گابیون ها به صورتی است شما را یاد سبک دکوراسیونی ساحلی می اندازد بعضی ها هم معتقد هستند که این گابیون ها چهره ای صنعتی دارند.

تزیین ستون وسط خانه با سنگ های تراش خورده

اگر به متریال سنگ بیشتر از چوب علاقه دارید، به جای چوب ستون وسط خانه را سنگ تزیین کنید. این سنگ ها هم می توانند حکاکی شده و با طرح و نقش هایبی نظیر و دوست داشتنی باشند.

تزیین هنرمندانه ستون وسط خانه

ستون هایی شبیه ستون های یونانی. برای ستون ها پایه درست کنید. حتی می توانید با استفاده از مواد و مصالحی مانند سیمان و بتون در ضخامت ستون های تغییر ایجاد کنید، به همین سادگی.

تزیین ستون وسط خانه با استیل

پوشش استیل هم می تواند راهی باشد برای تزیین ستون وسط خانه. اگر به سبک صنعتی علاقه دارید ورقه های استیل بهترین گزینه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط