بدنه کابینت نئوکلاسیک

بدنه-کابینت-نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک یکی از سبک های مدرن کابینت می باشد. این نوع کابینت ترکیبی از دو کابینت مدرن و کابینت کلاسیک می باشد. همچنین در گروه جدید ترین مدل کابینت ۱۴۰۳ نیز قرار دارد. بدنه کابینت نئوکلاسیک معمولا از جنس MDF می باشد. اگر به سبک های کلاسیک علاقمند هستید اما فضای کافی برای اجرای این سبک کابینت ندارید؛ کابینت نئو کلاسیک همان چیزی است که سلیقه شما می باشد. کابینت های نئوکلاسیک دارای مزایا و معایبی هستند. اما باید بدانید که این سبک کابینت آشپزخانه بسیار کاربردی، مدرن، شیک و ساده می باشد.

تنوع طرح و رنگ کابینت ها روز به روز بیشتر می شود و در انواع کابینت مدرن، می توانید علاوه بر کابینت نئوکلاسیک گزینه های بسیاری را مشاهده کنید. کابینت پولیشی نمونه ای از آنها می باشد؛ علاوه بر آن می توان به کابینت انزو که جز محبوب ترین ها است و کابینت ممبران که بسیار شیک و زیبا می باشد اشاره کرد.

فهرست مطالب

  1. کابینت نئو کلاسیک جدید
  2. جنس بدنه کابینت نئوکلاسیک
  3. مزایا کابینت نئوکلاسیک
  4. معایب کابینت نئوکلاسیک
  5. بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک
  6. کابینت نئوکلاسیک دو رنگ
  7. قیمت کابینت نئوکلاسیک
  8. کلام آخر

کابینت نئو کلاسیک جدید

اگر به دنبال یک سبک کابینت آشپزخانه هستید که هم کاربردی باشد و در کنار آن از ویژگی های ظاهری شیک، سادگی و مدرن بودن برخوردار باشد. پیشنهاد ما کابینت نئوکلاسیک می باشد. این سبک برگرفته شده از سبک معماری نئوکلاسیک می باشد و طوری طراحی شده است که آشپزخانه شما را به فضایی مدرن و کاربردی تبدیل می کند. در اجرای این سبک کابینت دست شما باز خواهد بود و امکان اجرای هر آیتمی را خواهید داشت؛ به عنوان مثال استفاده از جزیره متناسب با فضای شما می تواند یک انتخاب جذاب باشد. بدنه کابینت نئوکلاسیک از MDF تهیه می شود؛ که خود این موضوع یعنی نوع متریال می تواند زیبایی ظاهری و شیک بودن کابینت آشپزخانه را نیز افزایش دهد.

 

کابینت-نئوکلاسیک-جدید

 

جنس بدنه کابینت نئوکلاسیک

جنس بدنه کابینت نئوکلاسیک یا همان متریال استفاده شده در تولید این کابینت از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. چرا که مرغوبیت و کیفیت متریال رابطه مستقیمی با کیفیت آن خواهد داشت. معمولا از MDF برای تولید کابینت های نئوکلاسیک استفاده می شود. MDF به عنوان یک چوب ترکیبی شناخته می شود و دارای مقاومت و کیفیت خوبی می باشد.

مزایا کابینت نئوکلاسیک

ظاهری زیبا و شیک

کابینت های نئوکلاسیک ظاهری بسیار شیک و مدرن دارند. این زیبایی ظاهری می تواند فضای آشپزخانه شما را چند برابر زیبا کند.

ترکیب سبک کلاسیک و سبک مدرن

همانطور که گفته شد کابینت های نئوکلاسیک ترکیبی از سبک کلاسیک و سبک مدرن می باشند. این ترکیب توانسته کابینت نئوکلاسیک را خلق کند و این سبک بسیار مورد پسند افراد قرار گرفته است.

کیفیت بالا

پس از تهیه بدنه کابینت ها آن را توسط رنگ های PVC و یا وکیوم روکش می کنند. که ای امر سبب افزایش کیفیت این کابینت ها خواهد شد.

استفاده از متریال درجه یک

همانطور که اشاره شد بدنه کابینت نئوکلاسیک از MDF مرغوب می باشد. استفاده از متریال درجه یک با افزایش کیفیت و طول عمر کابینت ها رابطه مستقیم دارد.

امکان سفارشی سازی

یکی از ویژگی های مثبت این سبک کابینت این است که امکان سفارشی سازی شدن را دارد. مشتری می تواند با توجه به سلیقه، ابعاد، طرح و رنگ مدنظر خود کابینت آشپزخانه انتخاب شده را سفارشی سازی کند.

 

امکان-سفارشی-سازی

 

تنوع بالا طرح و رنگ

امروزه تنوع بالا طرح و رنگ ویژگی مشترک بین اکثر کابینت های مدرن می باشد. این تنوع بالا نکته مثبتی است و می تواند نیاز هر نوع سلیقه ای را فراهم کند.

معایب کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک علاوه بر دارا بودن ویژگی های مثبت و مزایا بسیار، معایبی نیز دارد.

مقاومت کم در برابر خراشیدگی

کابینت های نئوکلاسیک دارای کیفیت بالایی می باشند. اما در برابر خراشیدگی کمی حساس می باشند و باید به خوبی از آنها نگهداری شود.

قیمت بالا

این سبک دارای طراحی خاصی می باشد و همچنین از متریال درجه یک برای تولید آن استفاده می شود. این ویژگی ها سبب افزایش قیمت آن خواهند شد.

نیازمندی به دستگاه های پیشرفته

کابینت نئوکلاسیک نیازمند یک طراح و سازنده با تجربه و حرفه ای در این زمینه می باشد. اهمیت مهارت سازنده در پایان کار و مشاهده خروجی مشخص می شود. علاوه بر آن تولید این سبک نیازمند دستگاه های مدرن و پیشرفته می باشد.

بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک

یکی از ویژگی های مثبت این نوع کابینت آشپزخانه تنوع بالای رنگ می باشد. کابینت نئوکلاسیک را می توان در رنگ های مختلفی تهی کرد. اما سوالی که وجود دارد این است که بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک کدام است؟ انتخاب رنگ کابینت کاملا سلیقه ای می باشد اما در این بخش چند نمونه از پر فروش ترین و بهترین رنگ های این سبک کابینت را به شما معرفی خواهیم کرد. کابینت های نئوکلاسیک با رنگ های طوسی، سفید، کرم، قهوه ای، نسکافه ای، استخوانی، خاکستری بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند.

 

بهترین-رنگ-کابینت-نئوکلاسیک

 

کابینت نئوکلاسیک دو رنگ

یک سبک از کابینت نئوکلاسیک که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است؛ کابینت نئوکلاسیک دو رنگ می باشد. ترکیب دو رنگ می تواند نتیجه زیبا و خیره کننده ای داشته باشد. استفاده از رنگ های تضاد می تواند زیبایی کابینت و آشپزخانه شما را چند برابر کند. به عنوان مثال استفاده از یک رنگ روشن در کنار یک رنگ تیره می تواند انتخاب شیک و درجه یکی باشد. ترکیب رنگ هایی همچون سفید و طوسی، قهوه ای و سفید، کرم و قهوه ای می توانند انتخاب های خوبی باشند.

قیمت کابینت نئوکلاسیک

همانطور که قبلتر هم اشاره شد قیمت کابینت نئوکلاسیک نسبت به سایر نمونه ها کمی بیشتر می باشد. دلیل این قیمت ویژگی های این سبک کابینت می باشد. متریال اصلی ترین عامل در برآورد قیمت می باشد، که در این سبک از مرغوب ترین متریال استفاده می شود. همچنین روکش رنگ این کابینت ها نیز یک عامل تاثیر گذار بر قیمت می باشد. یرق آلات استفاده شده نیز عامل دیگری می باشند.

کلام آخر

کابینت های نئوکلاسیک سبکی مدرن و منحصر به فرد می باشند. این سبک طرفداران بسیاری دارد و دلیل آن کیفیت و زیبایی کار می باشد. کیفیت این کابینت ها بسیار بالا می باشد و عمر مفید و طولانی دارند. این ویژگی شما را از هزینه های اضافی و مجدد بی نیاز می سازد. تنوع بالای این کابینت ها نیاز هر سلیقه ای را فراهم می کند. یکی از مجموعه کابینت سازان برتر گروه تولید کننده کایسنت نئوکلاسیک آروین وود می باشد؛ این مجموعه با سابقه چندین ساله خود و مهارت کافی می تواند زیبایی دکور آشپزخانه شما را چند برابر سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط