بهترین رنگ ام دی اف کابینت آشپزخانه

چه رنگی برای کابینت آشپزخانه مناسب است

بهترین رنگ ام دی اف کابینت آشپزخانه: رنگ کابینت یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در زیبایی آشپزخانه است که به دلیل ویژگی های روانی تعبیه شده در هر کدام از آنهاست. همچنین رنگ کابینت آشپزخانه ارتباط مستقیمی با بزرگ یا کوچکتر شدن فضای داخلی محیط دارد و توجه به این موضوع برای فضای کوچک و کوچک کاملا ضروری است.

MDF مخفف تخته فیبر با چگالی متوسط و از فرآورده های چوبی است. تخته فیبر در ام دی اف به روش خشک تولید می شود و پس از آن روکش می شود. روکش های زیبا به دوام آن در آشپزخانه کمک می کند. روکش ملامینه که از کاغذ نقش دار آغشته به چسب تهیه شده، متداول ترین نوع روکش است.

ام دی اف می‌تواند یک گزینه مناسب برای کابینت‌های آشپزخانه باشد، به شرطی که با روش‌های مناسبی پرایمر شده و رنگ بالاکیفیتی بر روی آن اعمال شود. در محیط‌هایی مانند آشپزخانه که کابینت‌ها با تماس مستقیم با آب، حرارت و رطوبت مواجه می‌شوند، مهم است که ام دی اف با دقت و مراقبت زیادی نصب شود. برای مقاومت بهتر در برابر عوامل محیطی، لبه‌های پانل‌ها نیز باید به دقت بسته شوند تا از تورم یا انحراف آنها جلوگیری شود. به علاوه، ام دی اف از لحاظ هزینه نیز معمولاً اقتصادی‌تر از چوب جامد است و با نگهداری مناسب می‌تواند ماندگاری مشابهی با کابینت‌های چوب جامد داشته باشد.

کابینت‌های تخته فیبر با چگالی متوسط معمولاً از چوبهایی تهیه می‌شوند که پسماند چوبی و مواد فیبری را با هم ترکیب می‌کنند. این کابینت‌ها اغلب ارزان‌تر از کابینت‌های ساخته شده از چوب جامد هستند اما با روکش ام دی اف، می‌توانند به یک سطح صاف و زیبا تبدیل شوند که رنگ‌پذیری خوبی دارد و همچنین مقاومت بهتری در برابر رطوبت و خراشیدگی دارند. با انجام نگهداری مناسب، این نوع کابینت‌ها می‌توانند به مدت طولانی مدت دوام بیاورند و عمر مفید مشابهی با کابینت‌های ساخته شده از چوب جامد داشته باشند.

به طور طبیعی، شما می خواهید رنگ های رنگ کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید که برای مدتی از زندگی با آنها حس خوبی داشته باشید. اما ممکن است بخواهید قدرت تزئینی هر رنگ را نیز در نظر بگیرید. رنگ های مختلف کابینت آشپزخانه مزایای خاصی دارند که ممکن است بخواهید در طراحی فضای خود از آنها استفاده کنید. برخی می توانند اتاق را روشن و بصری بزرگ کنند، در حالی که برخی دیگر تمیز کردن را به عنوان مثال یک ضرورت کمتر می کنند.

شما می توانید جهت سفارش کابینت ام دی اف ، کابینت رنگ پولیش ، کابینت نئوکلاسیک با شرکت آوروین چوب تماس بگیرید: ۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰

 

بهترین رنگ ام دی اف کابینت آشپزخانه

نکات مهم قبل از انتخاب رنگ کابینت

• ابعاد آشپزخانه می تواند در انتخاب رنگ ام دی اف آشپزخانه کمک کننده باشد. در آشپزخانه کوچک بهتر است از رنگ روشن برای کابینت ام دی اف استفاده کنید.
• با توجه به میزان روشنایی موجود و نورپردازی آشپزخانه می توانید برای رنگ کابینت ام دی اف تصمیم بگیرید. برای استفاده از رنگ تیره در کابینت آشپزخانه لازم است فضایی پر نور داشته باشید.
• مدت زمانی که برای تمیزی و پاکیزگی کابینت آشپزخانه گذاشته می شود هم می تواند در انتخاب رنگ ام دی اف تاثیرگذار باشد.

و وقتی صحبت از سبک کابینت های شما می شود، ممکن است بخواهید به این فکر کنید که کدام رنگ های ام دی اف ظاهر آنها را به بهترین شکل تکمیل می کنند و با بقیه فضای آشپزخانه شما همخوانی دارند .

بهترین رنگ ام دی اف کابینت آشپزخانه

  1. رنگ سفید را برای کابینت آشپزخانه

کابینت های آشپزخانه با رنگ سفید می توانند طیف وسیعی از سبک های آشپزخانه را کامل کنند رنگ سفید تازه و شفاف، رنگ مناسبی برای روشن شدن آشپزخانه شما می باشد.

رنگ سفید کابینت ها مدرن و شیک هستند و در کنار رنگ های خنثی خود را به خوبی نمایش می دهد. از این رو رنگ سفید در محیط به خوبی موثر است و با ویژگی های رنگی گرما به فضا منعکس می کند تا به شکل متعادل درآید.

اگر فکر می‌کنید رنگ سفید در آشپزخانه کلاسیک شما خیلی تیره به نظر می‌رسد، سعی کنید آن را با سایه ملایم‌تری از بژ یا سبز رنگی ترترکیب کنید. این ظاهر تاثیرگذارتری ایجاد می‌کند و در عین حال پایه‌ای خنثی و تازه را حفظ می‌کند.

اگر می‌خواهید هنگام بازسازی آشپزخانه از رنگ سفید استفاده کنید، به جهت اتاق توجه کنید. به این فکر کنید که نور چگونه وارد اتاق می شود: آیا نور شمالی سرد است که می توان آن را با رنگ کابینت یا کفپوش گرم کرد

کابینت‌های رنگ‌ سفید نسبت به رنگ‌های دیگر کثیفی را راحت‌تر نشان می‌دهند، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای خانه‌هایی که کودک یا حیوان خانگی دارند نباشد از این رو رنگ سفید برای کابینت ها همیشه محبوب است.

بهترین رنگ ام دی اف کابینت آشپزخانه

  1. رنگ خاکستری یا بژ کابینت

آیا تا به حال از رنگ خاکستری یا بژ در دکوراسیون خود استفاده کرده اید؟ شاید بد نباشد که این ریسک را انجام دهید این مدل آشپزخانه ها خیلی شیک بنظر می رسند شما می توانید کابینت های آشپزخانه خود را از رنگ ترکیبی خاکستری و سفید و ترکیب های دیگر ایجاد کنید

خاکستری مطمئناً یکی از محبوب ترین رنگ هایی است که در سال های اخیرمورد استقبال قرار گرفته است. این تقریباً با هر سبک آشپزخانه ای، از سبک سنتی گرفته تا فوق مدرن، کار می کند.

با این حال، باید بتوانید آن را با لوازم جانبی مناسب و کارهای تکمیلی متعادل کنید. آشپزخانه های خاکستری گاهی اوقات می توانند کمی کسل کننده به نظر برسند، بنابراین انتخاب رنگ های متضاد برای صندلی ، لوازم جانبی و حتی برخی از کابینت ها می تواند واقعاً کل طرح را روشن و متعادل کند.

به عنوان یک رنگ خنثی، خاکستری به راحتی با رنگ‌های دیگری ترکیب می‌شود که ممکن است بخواهید برای دکوراسیون دیوار آشپزخانه و ویژگی‌های طراحی خود مانند ایده‌های رنگ‌آمیزی آشپزخانه از آن استفاده کنید ، و به راحتی می‌توانید یک طرح رنگی موفق برای آشپزخانه ایجاد کنید.با انتخاب رنگ خاکستری کمرنگ دیگر نگران کثیفی زود به زود کابینت های خود نیستید.

  1. رنگ کرم کابینت

برای رنگی که مانند سفید همه کاره است اما کمی شخصیت دارد، کرم را در نظر بگیرید. یک سایه کرم گرم و جذاب می تواند ظرافت و تطبیق پذیری را به آشپزخانه اضافه کند.

  1. رنگ چوب قهوه ای

کابینت های طرح چوب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیاری از این رنگ در طیف های مختلف استفاده می کنند رنگ قهوه ای روشن یا تیره که می تواند گزینه مناسب برای شما باشد. همانطور که می دانید طیف رنگ های قهوه ای برای آشپزخانه طیف وسیعی دارد. گاهی اوقات انتخاب رنگ مورد نظر و ایده آل برای فضا دشوار است و حتی می تواند باعث شک و تردید شود. در این مواقع از ترکیب رنگ های قهوه ای برای کابینت ام دی اف آشپزخانه استفاده کنید. رویه های سنگی کرم یا قهوه ای روشن با بدنه کابینت ام دی اف قهوه ای تیره به حس زیبایی و سبک دکوراسیون آشپزخانه می افزاید.

قهوه یکی از رنگ هایی است که ممکن است سبک روستیک را برای شما تداعی کند. همچنین اگر آن را با سبز زیتونی ترکیب کنید، می تواند برای ویلاهای واقع در کنار مزارع ایده آل باشد. برای کسانی که رنگ های خنثی را دوست دارند، قهوه انتخاب خوبی است که حس امنیت را در فضا ایجاد می کند.

همین رنگ برای کابینت ام در آشپزخانه مدرن با سایه مشابه نسکافه ای، دارچینی، دارچینی و طیف رنگی مشابه کابینت ام دی اف در آشپزخانه مدرن گزینه خوبی است.

بهترین رنگ ام دی اف کابینت آشپزخانه

 رنگ خاکستری روشن
رنگ خاکستری سفید از رنگ های روشن و پر طرفدار در کابینت ام دی اف است. این رنگ به دلیل تم خنثی به سادگی می تواند با رنگ های دیگر هماهنگ شده و در دکوراسیون آشپزخانه فضای ایده آلی را بوجود بیاورد. در آشپزخانه کوچک و کم نور رنگ خاکستری روشن پیشنهاد می شود.

رنگ کرم با تنالیته زرد
استفاده از رنگ کرم مایل به زرد در کابینت ام دی اف علاوه بر اینکه حس مدرن بودن فضا را بیشتر می کند، به دلیل رنگ گرم و زردی که دارد برای آشپزخانه مناسب بوده و اشتها آور است! ترکیب رویه کابینت استیل و خاکستری رنگ در کنار رنگ سیاه، زیبایی و خاص بودن دکوراسیون آشپزخانهشما را بیشتر می کند.

 رنگ خاکی، رنگ توس
زمانی که از رنگ قهوه ای روشن یا خاکی برای کابینت ام دی اف آشپزخانه خود استفاده می کنید، فضای شما بزرگتر و حتی روشن تر به نظر می رسد. بهتر است وسایل آشپزخانه با کابینت ام دی اف قهوه ای روشن را به رنگ استیل و نقره ای انتخاب کنید.

 رنگ فندقی
رنگ فندقی برای کابینت آشپزخانه گرمی و صمیمیت فضا را بیشتر می کند. ایجاد فضای دنج با رنگ فندقی می تواند دکوراسیون آشپزخانه را به زیبایی خود برساند. این نکته را در نظر داشته باشید که در آشپزخانه پر نور بازده بهتری از رنگ فندقی در فضای آشپزخانه ایجاد می شود. رویه گرانیت به رنگ سیاه و خاکستری تیره در ترکیب رنگی با رنگ فندقی به کلاسیک شدن آشپزخانه کمک می کند.

ترکیب کرم و قهوه ای
همانطور که می دانید طیف رنگ قهوه ای برای آشپزخانه دارای محدوده وسیعی است. گاهی انتخاب رنگ مورد نظر و ایده آل برای فضا مشکل بوده و حتی می تواند تردید ایجاد کند. در این مواقع از ترکیب رنگ های قهوه ای برای کابینت ام دی اف آشپزخانهاستفاده کنید. رویه هایی از سنگ های کرم یا قهوه ای روشن با بدنه کابینت ام دی اف قهوه ای تیره به حس زیبایی و شیک بودن دکوراسیون آشپزخانه می افزاید.

رنگ نسکافه ای، رنگ گردویی
رنگ نسکافه ای، شکلاتی روشن، دارچینی، گردویی و تنالیته مشابهی از آنها برای کابینت ام دی اف در آشپزخانه مدرن گزینه خوبی است. زمانی که از کاشی های کوچک با نورپردازی های نقطه ای و طراحی شده در بین کابینت ها استفاده کنید، فضای دلنشینی ایجاد می شود که از گذراندن وقت در آشپزخانه خود لذت خواهید برد.

 قهوه ای سوخته
رنگ قهوه ای تیره یا قهوه ای سوخته بهتر است در آشپزخانه بزرگ و پر نور استفاده شود. به علت تیره بودن این رنگ، فضای آشپزخانه کوچک شده و فضای مورد استفاده کمتر به نظر می رسد. لوازم و تجهیزات آشپزخانه را به رنگ نقره ای و از جنس استیل تهیه کنید تا آشپزخانه مدرن شما تکمیل شود. نصب دیوارپوش هایی به رنگ کرم و روشن تر تعادلی از رنگ ها را بوجود می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط