تاج، زیرچراغ، پاخور آروین چوب

تاج , زیرچراغ و پاخور  جزئی از نما های استفاده شده در یک کابینت ممبران هستند. استفاده از این نوع نما، یک جذابیت، زیبایی و کلاسیک بودن خاصی را به دکوراسیون آشپزخانه خواهد داد. غالبا تاج ها زیرچراغ ها و پاخور های استفاده شده در یک کابینت ممبران از یک مدل انتخاب می‌شوند (ست می‌باشند)، البته این مسئله کاملا سلیقه ای است و به نظر مشتری بستگی دارد. نکته حائز اهمیت دیگر در انتخاب مدل و طرح پاخور و تاج و زیر چراغ ها، هماهنگ بودن طرح انتخاب شده با طرح درب ممبران کابینت میباشد، که این مسئله باعث میشود که محیط آشپزخانه از یک نظم و هماهنگی خاصی بهره مند گردد.

صنایع چوبی آروین وود در تلاش است تا با استفاده از بهترین و مرغوب ترین ام دی اف ها کابینت هایی را تولید نماید که همواره رضایت مشتری را به دنبال داشته باشد. اگر قصد خرید و یا تعویض کابینت های خود رت دارید، آروین وود بهترین گزینه است، چرا که می توانید نمونه کار ها را در سایت مشاهده کرده و پی از آن برای استعلام قیمت کابینت ممبران با ما تماس بگیرید.

تاج، زیرچراغ، پاخور

 

تاج

تاج ها قطعاتی هستند که در بالای کابینت ها نصب می شوند و به عنوان یک عنصر تزئینی عمل می کنند. آنها می توانند ساده یا طرح دار باشند و در ارتفاع های مختلف موجود هستند. در واقع می توانند به پنهان کردن لبه های ناهموار کابینت ها و ایجاد ظاهری تمیز و یکدست کمک کنند.

زیرچراغ

زیرچراغ ها در زیر کابینت ها، بالای پیشخوان نصب می شوند. آنها نور را به سطح کار شما هدایت می کنند و می توانند برای انجام کارهایی مانند آشپزی و آماده سازی غذا مفید باشند. این محصولات در طرح ها و اندازه های مختلف موجود هستند و می توانند با لامپ های LED یا لامپ های رشته ای سنتی استفاده شوند.

پاخور

پاخور در پایین کابینت ها نصب می شود و به عنوان یک عنصر تزئینی عمل می کنند. اما می توانند به محافظت از کابینت ها در برابر آسیب ناشی از لگد زدن یا ضربه خوردن کمک کنند. پاخور ها در طرح ها و اندازه های مختلف موجود هستند و می توانند از جنس چوب، ام دی اف یا پلاستیک ساخته شوند. استفاده از پاخور ظاهر آشپز خانه را تمیز و مرتب نشان می دهد.

استفاده از تاج ها، زیرچراغ ها و پاخور ها می تواند به ایجاد یک دکوراسیون آشپزخانه منسجم و زیبا کمک کند. هنگام انتخاب این عناصر، باید به سبک کلی آشپزخانه خود و همچنین به نیازهای عملکردی خود توجه کنید.

مشخصات فنی :

ارتفاع تاج ها اغلب به در خواست مشتریان از ۷ الی ۱۵ سانتی متر متغیر میباشد و ضخامت آنها (۳۲ میلی متر یا ۴۸ میلی متر) به اصطلاح دوبل یا سوبل است و پاخور ها اغلب ۱۴ الی ۱۳ سانتی متر و زیر چراغ ها اغلب ۶ الی ۷ سانتی متر با ضخامت ۱۶ میلی متر می‌باشند تولید آن ها به صورت شاخه های ۲۴۰ سانتی متری است، البته امکان تولید شاخه ها تا طول ۲۶۰ سانتی متر نیز میسر میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط