تولید درب کابینت پولیشی

تولید-درب-کابینت-پولیشی

کابینت پولیشی یکی از انواع کابینت های مدرن می باشد که امروزه در آشپزخانه های مدرن و شیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تولید درب کابینت پولیشی یکی از محبوب ترین تولیدات در زمینه کابینت می باشد. معمولا تمام افرادی که قصد خرید و تهیه کابینت جدید را دارند به دنبال جدید ترین مدل درب کابینت نیز هستند. در تهیه این سبک کابینت ها از رنگ پولیشی برای روکش کابینت استفاده می شود. مجموعه کابینت سازان آروین وود یکی از بهترین تولید کنندگان کابینت ممبران و سایر مدل ها می باشد. کابینت نئوکلاسیک  یکی از بهترین و زیبا ترین نمونه کابینت ها می باشد. علاوه بر کابینت های پولیشی و کابینت نئوکلاسیک، کابینت ممبران نیز یکی از تولیدات این مجموعه می باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد.

فهرست مطالب

  • کابینت پولیشی چیست؟
  • مدل کابینت پولیشی جدید
  • مزایا کابینت پولیشی
  • آموزش رنگ پولیش کابینت
  • تفاوت کابینت پولیشی و پلی اورتان
  • قیمت کابینت پولیشی
  • کلام پایانی

درب کابینت پولیشی چیست؟

کابینت های پولیشی نوعی کابینت بسیار زیبا با سطحی براق و مقاوم، با استحکام بالا هستند. روکش این کابینت ها از رنگ پولیش می باشد که توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود. ضخامت روکش رنگ پولیش معمولا ۳ میل می باشد. این سبک کابینت در گروه کابینت های نئو کلاسیک قرار می گیرد. اگر بخواهیم به تاریخچه این محصول نگاه کنیم باید بگوییم که کابینت های پولیشی اولین بار توسط شرکت انزو در آمریکا تولید شدند. پس از آن به واسطه وارد کنندگان ایتالیایی به کشور ما وارد شدند و مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفتند.

 

درب-کابینت-پولیشی-چیست؟

 

مدل کابینت پولیشی جدید

کابینت های پولیشی نیز یکی از زیبا ترین کابینت ها می باشد و با داشتن ظاهری براق نظر افراد بسیاری را به خود جلب می کنند. تنوع این کابینت ها زیاد نیست؛ معمولا کابینت های پولیشی را در رنگ های سفید و مشکی می توان مشاهده کرد. یکی از پر طرفدار ترین مدل کابینت پولیشی ترکیب رنگ تیره با استیل می باشد که جذابیت آشپزخانه شما را چند برابر می کند. اگر ترکیب رنگ های ساده و یک رنگ را برای کابینت آشپزخانه خود نمی پسندید می توانید از رنگ های متضاد و زیبا نیز در طراحی کابینت پولیشی استفاده کنید.

مزایا تولید درب کابینت پولیشی

کابینت های پولیشی نیز یکی از جذاب ترین کابینت ها برای آشپزخانه به شمار می آیند. این کابینت ها مزایای بسیاری دارند. این کابینت ها بسیار مقاوم می باشند و دلیل این مقاومت ضخامت این کابینت ها می باشد. به دلیل استفاده از خمیر پولیش در تهیه این کابینت ها، مقاومت آن نیز در برابر ضربه و فرو رفتگی افزایش می یابد. معمولا رنگ این کابینت ها سفید می باشد که انتخاب این رنگ سبب می شود تا آشپزخانه شما بزرگ تر و دلباز تر به نظر بیاید. برخی از کابینت ها در برابر رطوبت مقاومتی ندارند و نمی توان از آنها در هر موقعیت و شرایط آب و هوایی استفاده کرد؛ اما کابینت های پولیشی به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت می توانند برای هر شرایط و محیطی یک گزینه مناسب باشند. ضد خش و ضد ضربه بودن این کابینت ها یکی دیگر از ویژگی های مهم آنها است.

 

مزایا-تولید-درب-کابینت-پولیشی

 

آموزش رنگ پولیش کابینت

پس از ساخت بدنه کابینت نوبت به مرحله رنگ آمیزی می رسد. قبل از شروع رنگ کاری لازم است سطح کابینت به خوبی توسط سمباده هموار شود. پولیش یک ماده خمیری است که طی فرآیندی و با ترکیب آن با تینر به غلظت مناسب می رسد. سپس با استفاده از دستگاه های مخصوص بر روی بدنه کابینت نیز پاشید می شود. پس از اینکه رنگ به صورت کامل خشک شد باید سطح آن سمباده زده شود. این روند چهار بار انجام می شود تا بتوان به آن نتیجه مطلوب دست یافت.

تفاوت کابینت پولیشی و پلی اورتان

تفاوت اصلی کابینت ها با یکدیگر در نوع روکش و رنگ استفاده شده در آنها می باشد. معمولا هر سبکی از کابینت یک نوع روکش خاص دارد. کابینت های پلی اورتان و کابینت های پولیشی نیز دارای تفاوت هایی هستند که اولین و مهم ترین آنها همین نوع روکش رنگ آنها می باشد. رنگ استفاده شده برای کابینت های پلی اورتان نیز دارای ویژگی هایی است، که عبارت اند از سرعت خشک شدن بالا، دوام و کیفیت بالا، ضد ضربه و … . این دو کابینت از نظر میزان هزینه، نوع طرح انتخابی و نوع رنگ باهم متفاوت می باشند. انتخاب هر کدام از این کابینت ها بسته به نیاز و سلیقه مشتریان متفاوت می باشد.

 

تفاوت-کابینت-پولیشی-و-پلی-اورتان

 

قیمت کابینت پولیشی

تعیین قیمت کابینت پولیشی نیز به عواملی بستگی دارد. این کابینت ها دارای ویژگی ها و مزیت های بسیاری هستند و مقاومت و کیفیت بالایی دارند. استفاده از متریال با کیفیت و درجه یک می تواند در میزان قیمت این کابینت ها تاثیر گذار باشد. ابعاد و متراژ کابینت نیز یک فاکتور اصلی در قیمت کابینت پولیشی می باشد. نوع طرح و برش در تولید درب کابینت پولیشی نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول می باشد. برای تهیه و خرید این کابینت بهتر است با فردی با تجربه در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

کلام پایانی

کابینت های پولیشی سبکی مدرن و شیک برای آشپزخانه می باشند. تولید درب کابینت پولیشی یک امر ضروری و حساس می باشد. کیفیت درب و کابینت های پولیشی بسیار مهم می باشد. به طور مثال این کابینت ها باید از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشند. زیبایی ظاهری درب کابینت پولیشی نیز یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های کابینت است. کابینت های پولیشی سطح براق و خیره کننده ای دارند که جذابیت کابینت و آشپزخانه را نیز چند برابر می کند. علاوه بر آن رنگ سفید این کابینت ها نیز فضای شما را به محیطی دلباز و زیبا تبدیل می کند. در صورتی که قصد تهیه این نوع از کابینت را دارید می توانید با مشاورین مجموعه کابینت سازان … در ارتباط باشید و بتوانید به صورت اصولی و درست یک انتخاب جذاب و مدرن برای آشپزخانه خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط