درب کابینت ممبران

کابینت های ممبران این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است چرا که درب کابینت ممبران ویژگی های منحصر به فردی دارد که بسیاری از مشکلات کابینت های قدیمی را نخواهد داشت. درب های ممبران در طرح ها و نقش های متنوعی تولید می شوند و در واقع ممبران نوعی روکش است که روی ام دی اف اعمال می شود. درب های ممبران زیبایی و جلوه ای خاص به آشپزخانه ی شما می بخشند. اما هنگلم خرید در نظر داشته باشید که رنگ و سبک آن با دیگر اجزای منزل شما همخوانی داشته باشد. صنایع چوبی آروین وود از بهترین متریال برای تولید درب ممبران استفاده می کند،اگر قصد خرید و یا تعویض کابینت های خود را دارید می توانید برای دریافت مشاوه قبل از خرید با سایت فروشگاه درب و کابینت آروین وود تماس بگیرید. کارشناسان ما برای خرید کابینت متناسب با نیاز شما راهنمایی می کنند و بهترین ها را به شما پیشنهاد خواهند کرد.

۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰

۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

درب کابینت ممبران چیست؟

درب کابینت ممبران معمولاً به وسیله‌ی دستگاه CNC  روی ورق ام دی اف مغزی کابینت ممبران طراحی می‌شود. پس از طراحی برروی مغزی، روکش PVC برروی کابینت وکیوم میشود. طراحی با CNC به کابینت‌ساز این امکان را می‌دهد که در‌های پر نقش و نگار و پر از جزییات، طراحی کند. مزیت CNC این است که چون تمام کار توسط ماشین و کامپیوتر صورت می‌گیرد، امکان خطا و اشتباه تقریباً نزدیک به صفر است.

درب کابینت ممبران 

طرح و مدل درب کابینت ممبران

در‌های کابینت ممبران، بسیار متنوع‌ اند. همان‌طور که گفتیم برای پیاده کردن این طرح ها، با ماشین و کامپیوتر سر و کار داریم، و می‌توانیم طرح دلخواهمان را به کامپیوتر بدهیم و سپس طرح نهایی توسط دستگاه cnc  روی مغزی از جنس ورق ام دی اف ایجاد می‌شود.

علاوه بر تنوع طرح، این نوع کابینت‌ها از تنوع رنگ خوبی برخوردارند که این تنوع زیاد شامل حال درها هم می‌شود. بنابراین تفاوتی نمی‌کند عاشق یک درب کابینت ممبران شلوغ هستید یا از یک آشپزخانه با بوفه‌های شیشه‌ای استقبال می‌کنید. تنوع زیاد دربهای ممبران، می‌تواند هر کسی را با هر نوع سلیقه‌ای راضی کند.

اگر از یک آشپزخانه‌ی یک‌نواخت خسته شده‌اید و دلتان کمی سرگرمی بی‌دردسر می‌خواهد، می‌توانید با خیال راحت به سراغ این نوع دربها بروید و تا ساعت‌ها مشغول خیال و تصویرسازی بشوید. این نوع از درب ها بسیار طرح های متنوعی دارند. طرح های برجسته و فرورفته تکراری که برای افراد زیادی جذاب است. این طرح ها با طرح و رنگ چوب، حس طبیعت را در خود دارند.

رنگ تیره دوست دارید تا کمتر کثیفی‌ها را نشان بدهد، یا عاشق رنگ طبیعی چوب هستید؟ اگر از ما می‌پرسید، تمام این درب‌ها جذابند. میتوانید طبق سلیقه و علاقه خودتان اقدام به انتخاب کنید. مطمئنا برای هر سلیقه ای، طرح و رنگ مطلوب پیدا می‌شود. میتوانید درب وسط را انتخاب کنید. انتخابی جالب و البته خاص! شاید هم دوست دارید انتخاب متفاوت‌تری داشته باشید. در این صورت اگر به سراغ آن درب کابینت ممبران با طرح گل بروید، تقریباً به همه نشان می‌دهید که خاص بودن، کسب و کار شماست. اگر هم دوست دارید کمی جذابیت را به همراه سادگی چاشنی آشپزخانه‌تان کنید، می‌توانید با خیال راحت به سراغ درب کابینت ممبران با طراحی موزاییکی بروید.

برای ساخت درب کابینت ممبران سایزهای استاندارد و از قبل تعریف‌ شده‌ای وجود دارد، و چون این در‌ب ها به شکل عمده تولید می‌شوند، هزینه‌‎‌هایشان هم کاهش پیدا می‌کند. در مقابل اگر شما صاحب یک آشپزخانه‌ی خاص باشید و نیاز باشد که یک درب کابینت ممبران در سایزی غیر متعارف برای شما ساخته بشود، طبیعتاً قیمت کار نهایی هم افزایش پیدا می‌کند.

مزایای درب ممبران

درب کابینت ممبران یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ ها برای آشپزخانه‌ های مدرن و کلاسیک است. این نوع درب با ظاهری زیبا و تنوع رنگی بالا، می‌تواند به دکوراسیون آشپزخانه شما جلوه‌ ای منحصر به فرد ببخشد. درب‌ های ممبران در طرح‌ ها و رنگ‌ های بسیار متنوعی تولید می‌شوند. این تنوع به شما امکان می‌دهد تا کابینت‌های خود را با هر نوع دکوراسیونی ست کنید. این نوع درب‌ ها به راحتی تمیز می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با آب و شوینده مخصوص شست. درب‌ های ممبران در برابر رطوبت و خط و خش مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند. به علاوه در مقایسه با درب‌ های چوبی قیمت مناسب‌ تری دارند. هم چنین به راحتی نصب می‌شوند و نیاز به تخصص خاصی ندارند. این نوع درب‌ها وزن سبکی دارند و به راحتی جابجا می‌شوند و در صورت خرابی، به راحتی قابل ترمیم هستند.

نکاتی برای انتخاب درب کابینت ممبران

  • سبک دکوراسیون آشپزخانه: درب‌های ممبران در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما باید دربی را انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون آشپزخانه شما همخوانی داشته باشد.
  • کیفیت مواد اولیه: هنگام خرید درب کابینت ممبران به کیفیت مواد اولیه آن توجه کنید. درب‌های باکیفیت طول عمر بالاتری دارند و در برابر رطوبت و خط و خش مقاوم هستند.
  • قیمت: قیمت درب‌های ممبران با توجه به طرح، رنگ و کیفیت مواد اولیه آن متفاوت است. قبل از خرید، قیمت درب‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و دربی را انتخاب کنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط