صفحه کابینت آشپزخانه

صفحه کابینت آشپزخانه :

صفحه های روی کابینت که به آن کانتر نیز گفته می شود جنس ، کیفیت و قیمت های متفاوتی دارند ؛

همانطور که می دانیم اهمیت انتخاب صفحه روی کابینت دست کمی از انتخاب صحیح اندازه ، جنس کابینت های mdf ، پلی وود و … و حتی رنگ کابینت ندارد به عبارت دیگر اگر انتخاب کابینت صحیح انجام شود ولی جنس صفحه خوبی برای کابینت استفاده نکنید تمام زحمت های شما به هدر رفته است .

بتن:
یکی از جدیدترین صفحات روی کابینت پیشنهادی برای آشپزخانه و حمام، صفحات بتنی است. بتن نوآوری جدید و مدرن است.

چوب طبیعی طرح تخته گوشتی:
صفحات روی کابینت چوبی انتخابی ماندگار برای آشپزخانه هستند. چوب تخته گوشتی برای آماده سازی و خرد کردن مواد غذائی عالی است.

کورین:
کورین نوع نسبتا جدیدی از صفحات کابینت است که بیشتر در بازسازی آشپزخانه و حمام مورد استفاده قرار می گیرد و همانطور که از اسمش پیداست از مواد ترکیبی جامد تولید می شود.

مرمر:
مرمر نشان دهنده زیبائی مضاعفی برای آشپزخانه و مطمئنا یکی از جنس های خاص و ظریفی است کو مورد استفاده قرار می گیرد.

 استیل:
صفحات استیل ترکیبی از زیبائی و عملکرد بالا را برای آشپزخانه به ارمغان می آورند و به دلیل اینکه بیشتر وسایل آشپزخانه استیل هستند، استفاده از این صفحات طرفدار زیادی دارد.

ترکیب سنگ و خرده شیشه:
این نوع صفحات ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارند و دارای طرح ، رنگ و بافت های متنوعی هستند.

چینی:
چینی جنس خوبی برای صفحات روی کابینت داخل حمام است. اخیرا این نوع صفحات ایده جدیدی برای استفاده در آشپزخانه محسوب می شوند.

رزین:
به دلیل قابلیت تولید این نوع صفحات در هر طول استانداردی و زیبایی و دوام بالای آنها، صفحات روی کابینت رزین انتخاب مناسبی برای آشپزخانه و حمام هستند.

 سازگار با محیط زیست:
محبوبیت این نوع صفحات، به دلیل سازگار بودن با محیط زیست در حال رشد است. امروزه هزاران نوع از این صفحات برای انتخاب در دسترس هستند.

 لمینت:
این نوع صفحه روی کابینت، به دلیل مقرون به صرفه بودن و دارا بودن رنگ و بافتی متنوع، گزینه به یاد ماندنی برای اکثر آشپزخانه و حمام هاست.

 گرانیت:
این نوع صفحات سنگی طبیعی ، مقاوم و دارای زیبایی چشم گیری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط