قیمت هر متر کابینت پولیشی

قیمت-هر-متر-کابینت-پولیشی

کابینت ها جز مهم هر آشپزخانه هستند. ظاهر کابینت ها برای همه افراد مهم می باشد. چراکه زیبایی و ظاهر کابینت ها سبب می شود تا منزل شما به مکانی دلباز و شیک تبدیل شود. کابینت های پولیشی یکی از انواع کابینت ها مدرن می باشند که با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. سطح این کابینت ها با رنگ پولیشی روکش داده شده است. در این مقاله قصد داریم راجب موضوع قیمت هر متر کابینت پولیشی  اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت کابینت پولیشی یکی از موارد مهم برای مشتریان می باشد که در خرید آنها تاثیر گذار است. آروین وود یکی از برترین تولید کننده کابینت پولیشی می باشد. این مجموعه تولید کننده انواع کابینت های مدرن است؛ از تولیدات این مجموعه می توان به کابینت های پولیشی، کابینت انزو، درب کابینت ممبران و … نیز اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت هر متر کابینت نئوکلاسیک و قیمت جدیدترین مدل کابینت پولیشی با آروین وود تماس بگیرید.

۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰

۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

فهرست مطالب

  1. درباره کابینت پولیشی
  2. مزایا کابینت پولیشی
  3. عوامل موثر بر قیمت هر متر کابینت پولیشی
  4. کلام پایانی

درباره کابینت پولیشی

کابینت پولیشی یکی از انواع کابینت ها مدرن در دسته کابینت نئو کلاسیک می باشد. این کابینت ظاهری بسیار براق و شیک دارد. روی بدنه ی این کابینت ها با رنگ پولیش روکش شده است؛ ضخامت این روکش تقریبا سه میل می باشد. سطح این کابینت ها کاملا یکدست و بدون درز و یا شیار می باشد. همچنین بسیار براق و خیره کننده است. سطح این کابینت در برابر آلودگی و لک ها بسیار مقاوم می باشد و تمام آلودگی ها به راحتی از سطح آن پاک خواهد شد. تنوع طرح و رنگ در این نوع کابینت بسیار بالا می باشد و شما می توانید با توجه به دکور منزل و آشپزخانه بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

درباره-کابینت-پولیشی

 

مزایا کابینت های پولیشی

کابینت های پولیشی مزیت های بسیاری دارند که سبب محبوبیت آنها بین مشتریان شده است. از مهم ترین مزیت های کابینت های پولیشی می توان به ظاهر شیک و زیبای آنها اشاره کرد. تنوع طرح و رنگ کابینت های پولیشی بسیار بالا می باشد و نیاز هر نوع سلیقه و سبک دکوری را برآورده می کند. از دیگر مزیت های این کابینت ها می توان به سطح یکدست و بدون شیار آن اشاره کرد. این ویژگی سبب می شود تا گردو غبار کمتری سطح کابینت را در بر بگیرد و تمیز کردن آن نیز بسیار راحت تر باشد. استحکام و مقاومت کابینت های پولیشی در برابر خراشیدگی و آسیب بسیار بالا می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این نوع کابینت مقاومت در برابر رطوبت می باشد. تمام این ویژگی ها سبب می شود تا عمر کابینت شما افزایش یابد و در کوتاه مدت دچار آسیب نشود.

عوامل موثر بر قیمت هر متر کابینت پولیشی

کابینت ها پولیشی با ظاهر جذاب و ویژگی های منحصر به فرد طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. قیمت کابینت های پولشی موضوعی است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برخی عوامل موثر وجود دارند که در میزان قیمت کابینت های پولیشی تاثیر گذارند.

 

 

عوامل-موثر-بر-قیمت-هر-متر-کابینت-پولیشی

نوع متریال

یکی از مهم ترین عامل های تاثیر گذار بر قیمت کابینت، نوع متریال آن می باشد. متریال کابینت های پولیشی معمولا از MDF می باشد. میزان ضخامت چوب MDF نیز مهم می باشد و سبب افزایش کیفیت کابینت شما خواهد شد. هرچه ضخامت کابینت شما با توجه به استاندارد ها باشد طول عمر کابینت نیز افزایش خواهد یافت و در کوتاه مدت دچار آسیب نخواهد شد.

فرآیند پولیش کاری

موضوع که در میزان کیفیت کابینت پولیشی نقش اصلی دارد؛ فرآیند پولیش کاری و رنگ آمیزی کابینت ها می باشد. رنگ آمیزی کابینت های پولیشی نقش اساسی در ظاهر کابینت ها دارد و کوچک ترین ایرادی می تواند به ظاهر کابینت شما آسیب بزند.

تولید کننده و برند کابینت

برند و شرکت تولید کننده کابینت نیز بر میزان قیمت کابینت ها تاثیر گذار است. معمولا شرکت های معتبر و برند های معروف قیمت بالاتری برای کار های خود دارند. این قیمت بالا همان ضمانت کیفیت می باشد و افراد با خیال آسوده تری خرید می کنند.

تجهیزات مورد نیاز کابینت

کابینت ها دارای تجهیزات و برخی امکانات اضافی می باشند که سبب افزایش قیمت کابینت ها خواهد شد. این تجهیزات عبارت اند از دستگیره ها، جک ها، ریل های کشو، لولا، اکسسوری و … . پیشنهاد می شود در خرید این تجهیزات دقت بیشتری کنید و سعی کنید از با کیفیت ترین نمونه ها خریداری کنید. چرا که دستگیره و یا لولا های بی کیفیت در کوتاه مدت دچار آسیب خواهند شد.

برآورد قیمت هر متر کابینت پولیشی با توجه به موارد گفته شده نیز انجام می شود و این عوامل نیز سبب افزایش و یا کاهش قیمت کابینت ها خواهند شد. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هرچه کیفیت وسایل انتخابی شما بهتر باشد طول عمر آنها افزایش خواهد یافت. استفاده از تجهیزات و متریال های بی کیفیت سبب می شود تا کابینت پولیشی منزل شما در کوتاه مدت دچار آسیب شوند و این باعث به وجود آمدن هزینه های اضافی خواهد شد.

 

تجهیزات-مورد-نیاز-کابینت

 

کلام پایانی

کابینت های پولیشی جز مدرن ترین کابینت ها به شما می آیند. این نوع کابینت ها طرفداران بسیاری دارند و این محبوبیت به دلیل ویژگی های خاص این کابینت ها می باشد. کابینت های پولیشی ظاهر بسیار زیبایی دارند و علاوه بر این موضوع از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار هستند. تنوع طرح و رنگ این نوع کابینت بسیار بالا می باشد و نیاز هر فرد با هر نوع سلیقه ای را برآورده می کند. قیمت کابینت های پولیشی به عواملی بستگی دارد. این عوامل عبارت اند از متریال استفاده شده، شرکت و برند تولید کنند، نوع و کیفیت تجهیزات و … . در هنگام خرید سعی کنید به کیفیت کار دقت کنید؛ ظرافت کار شده بر روی کابینت ها می تواند زیبایی آنها را چند برابر کند. مجموعه آروین وود تولید کننده کابینت ممبران افتخار دارد تا بهترین نمونه ها از کابینت های مدرن و کابینت های پولیشی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. با آروین چوب کیفیت و ظرافت را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط