قیمت کابینت ممبران

کابینت ممبران به کابینتی گفته می‌شود که در آن از روکش ممبران استفاده شده باشد. در واقع ممبران یک لایه pvc است که بر روی جنس های مختلف چوب، ام دی اف و… قرار می گیرد. اکثر این روکش‌های پی‌وی‌سی بر روی ‌ام دی اف کشیده می‌شوند و متریال خام کابینت‌های ممبران اغلب ام دی اف می باشد.یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه، چه از لحاظ کاربردی و چه از لحاظ زیبایی و دکوراسیون منزل، آشپزخانه می باشد. کابینت ممبران یا وکیوم جزء یکی از کابینت‌های جدیدی است که رواج زیادی بین افرادی که به سبک کلاسیک علاقه دارند پیدا کرده است. حال بیشترین سوالی که افراد می پرسند در رابطه با قیمت کابینت ممبران می باشد حال ما قصد داریم در این مطلب در رابطه با قیمت کابینت ممبران صحبت کنیم.

قیمت کابینت ممبران بر خلاف دیگر کابینت های کلاسیک مقرون به صرفه تر است و می توان از این کابینت به عنوان کابینت کلاسیک یا مدرن یاد کرد. قیمت کابینت بستگی به متراژ اشپزخانه شما دارد اما می توان قیمت هر متر طول زمینی و دیواری آن را به عنوان قیمتی پیش فرض در نظر گرفت . در حقیقت باید گفت کابینت ممبران سبک جدید از کابینت می باشد که به تازگی وارد بازار شده اند و محبوبیت بسیار زیادی را بین مردم کسب کرده است. علت اصلی محبوبیت قیمت ارزان کابینت ممبران و شبیه کابینت چوبی کلاسیک نیز می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه آروین وود سر بزنید.

کابینت ممبران

این مدل از کابینت یکی از جدید ترین م ودرن ترین کابینت های بازار می باشد. کابینت ممبران از مجموعه کابینت های پولیشی می باشد و چند سالی است که محبوبیت فراوانی کسب کرده است.

این نوع کابینت از روکش ممبران با روش وکیوم تولید می شود. در واقع ممبران نوعی از PVC است که با عملیات وکیوم روی ام دی اف قرار می گیرد. خود کلمه ممبران به معنای پوس نازک می باشد، دلیل نامگذاری این نوع کابینت هم به همین منظر است که رنگ به صورت لایه نازک روی مغزی قرار می گیرد.

برای مشاهده جدیدترین مدل کابینت ممبران ۱۴۰۳ و کابینت نئوکلاسیک و همچنین بررسی قیمت آن به سایت صنایع چوبی آروین وود سر بزنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کابینت ممبران جدید می توانید با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

ویترین کابینت ممبران

به دلیل طراحی قابل انعطافی که این کابینت ها دارند می توان طرح های باشکوهی را روی آن ایجاد. به همین سبب ویترین کابینت ممبران بسیار چشم نواز و زیبا است.

حکاکی رو کابینت توسط دستگاه CNC انجام می شود. اگر بخواهند طرح برجسته رو ویترین کابینت ایجاد کنند، قبل از اینکه وکیوم شود رو ام دی اف اجرا می شود.

انواع مختلفی از ویترین را می توان برای کابینت ممبران تولید کرد.

ویترین شیشه ای

ویترین-شیشه-ای

ویترین مشبک

ویترین-مشبک

ویترین مشبک گنبدی

ویترین-مشبک-گنبدی

طرح کابینت ممبران کلاسیک

مدل های زیادی از کابینت ممبران را می توان تولید کرد. تنوع در طراحی این کابینت باعث شده تا با انواع سبک های طراحی دکوراسیون جور باشد. همانطور که گفته شد بهترین مدل برای کابینت ممبران نئوکلاسیک است.

کابینت ممبران نئوکلاسیک

یکی از زیباترین طراحی ها برای این دسته از کابینت، نئوکلاسیک است. درواقع نئوکلاسیک سبک طراحی اروپایی با الهام از قرن ۱۸ میلادی می باشد.

برای مشاهده جدیدترین کابینت ممبران نئوکلاسیک ۱۴۰۳ به سایت آروین وود مراجعه کنید.

کابینت-ممبران-نئوکلاسیک

کابینت کلاسیک

سبک کلاسیک دارای نقش های سنگین و برجیته فراوان است. استفاده از دکوراسیون کلاسیک احتیاج به فضای زیادی دارد و برای خانه های بزرگ و ویلایی مناسب است.

کابینت-کلاسیک

کابینت مدرن

کابینت مدرن بسیار ساده و دلنشین است. این سبک به انواع متراژ خانه جور در میاید. در طراحی مدرن از انواع اشکال هندسی استفاده می شود.

کابینت-مدرن

رنگ کابینت ممبران

بیشتر زنگ های استفاده شده در پالت رنگی کابینت ممبران سرد هستند. به دلیل سبک نئوکلاسیکی که این کابینت دارد بیشتر به رنگ های سفید، آبی روشن و سبز می آید. البته از طرح چوب و سایر رنگ ها نیز بسته سلیقه شما می توان استفاده کرد.

سفید صدفی

محبوب ترین رنگ برای کابینت ممبران سفید صدفی می باشد.

سفید-صدفی

رنگ های سرد

اگر از طراحی های خلاقانه و شاد در خانه استفاده می کنید می توانید از انواع رنگ های سرد برای کابینت خود استفاده کنید. بهترین رنگ برای این مدل آبی و سبز است.

رنگ آبی و سبز

رنگ-آبی-و-سبز

فروشگاه چوب و کابینت آروین وود ارائه دهنده جدیدترین مدل های کابینت در انواع سبک های کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن می باشد. کیفیت کالایی که از آروین وود تهیه می شود مانند قیمت آن تضمین شده است و خریداران عزیز می توانند با خیالی آسوده از ما خرید کنند.

تماس: ۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط