قیمت کابینت ۱۴۰۳ PVC

قیمت-کابینت-1403-PVC

فضا و دکوراسیون آشپزخانه برای همه ما بسیار حائز اهمیت می باشد. حتما این جمله را شنیدید که می گویند آشپزخانه قلب یک خانه است. از همین رو در هنگام خرید کابینت و وسایل مربوط به آشپزخانه باید بسیار سلیقه به خرج دهید. امروزه در بازار شاهد بسیاری از انواع جدید ترین کابینت آشپزخانه می باشیم؛ که عبارت اند از: کابینت انزو، کابینت پولیشی، کابینت PVC و … . هرکدام از این کابینت ها دارای ویژگی ها و مزیت هایی می باشند. کابینت PVC یکی از مدرن ترین کابینت های آشپزخانه به شمار می آید؛ این کابینت دارای روکش PVC می باشد که از مقاومت و استحکام بالایی بر خوردار می باشد. در ادامه به مبحث قیمت کابینت PVC 1403 خواهیم پرداخت. کابینت نئوکلاسیک نیز یکی دیگر از انواع کابینت ها می باشد که طرفداران بسیاری دارد؛ ویژگی های این کابینت در میزان قیمت کابینت نئوکلاسیک نیز اثر گذارند.

تولید کننده کابینت نئوکلاسیک آروین وود نیز با سابقه و تجربیات چند ساله خود، توانسته انواع کابینت های مدرن را در مجموعه خود جای دهد. کابینت های PVC و کابینت پولیشی یکی از انواع این کابینت ها می باشند. برای استعلام قیمت کابینت پولیشی و یا سایر موارد می توانید به سایت آروین وود نیز مراجعه کرده و پس از بررسی ویژگی ها از قیمت کابینت PVC 1403 مطلع شوید.

۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰

۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

فهرست مطالب

  • کابینت PVC چیست؟
  • مزایا کابینت PVC
  • معایب کابینت PVC
  • قیمت کابینت PVC
  • کلام پایانی

کابینت PVC چیست؟

کابینت PVC یکی از مدرن ترین کابینت ها ۱۴۰۳ می باشد. این نوع کابینت ها از PVC تهیه شده اند. PVC  از نوعی پلیمر تولید می شود؛ این ماده دارای مقاوت و استحکام بالایی می باشد همچنین وزن بسیار مناسب و سبکی دارد. معمولا زمانی که به دنبال یک کابینت سبک باشید؛ کابینت PVC به شما معرفی می شود و می تواند یک جایگزین مناسب برای کابینت های سنگین وزن قدیمی خواهد بود. این نوع کابینت دارای ویژگی های بسیاری می باشد که سبب محبوبیت آن بین افراد زیادی شده است. این نوع کابینت را بیشتر با ویژگی ضدآب بودنش می شناسند.

 

کابینت-PVC-چیست؟

 

مزایا کابینت PVC

مهمترین مزیت این کابینت ها پوشش ضد آب آن ها و همچنین مقاومت بالا آن در برابر ضربه و فشار می باشد. در ادامه بیشتر درمورد مزایای کابینت pvc صحبت می کنیم.

ضدآب بودن کابینت PVC

کابینت PVC دارای یکی ویژگی بسیار مهم می باشد. PVC صد در صد ضد آب می باشد و در برابر نفوذ آب مقاوم می باشد.

وزن سبک و مناسب کابینت PVC

یکی دیگر از ویژگی های این نوع کابینت وزن کم و مناسب آن نیز می باشد. برخی اوقات امکان استفاده از کابینت ها با وزن زیاد وجود ندارد و کابینت های PVC می توانند یک جایگزین مناسب برای آنها باشند.

 

وزن-سبک-و-مناسب-کابینت-PVC

 

قابلیت شست و شو کابینت PVC

کابینت های PVC قابل شست و شو می باشند. برای شست و شو این نوع کابینت نیز می توانید از مواد شوینده استاندارد استفاده کنید. معمولا کابینت های PVC برای سرویس بهداشتی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

مقاومت در برابر حشرات

یکی از مشکلات آسیب زننده به کابینت ها وجود حشراتی می باشد که در کابینت ها لانه خواهند کرد. این مشکل سبب آسیب زدن به کابینت و سوراخ شدن آنها می شود. کابینت های PVC شما را از این مشکل نجات خواهند داد و دیگر شاهد آسیب ها و لانه های حشرات موذی در کابینت های خود نخواهید بود.

نصب آسان و سریع کابینت PVC

همانطور که اشاره شد این کابینت ها دارای وزن سبک و مناسبی می باشند. همین ویژگی سبب می شود تا نصب کابینت های PVC آسان تر و سریع تر نیز انجام شود.

مقاومت در برابر خراشیدگی

کابینت های PVC دارای ویژگی مقاومت در برابر خراشیدگی و خوردگی می باشند. این نوع کابینت از استحکام بالایی برخوردار می باشد و در کوتاه مدت دچار آسی نخواهد شد.

معایب کابینت PVC

هر نوع کابینتی علاوه بر ویژگی های مثبت و مزیت هایی که دارد، دارای معایبی نیز می باشد. کابینت های PVC مزیت های بسیاری دارند؛ مانند وزن مناسب و سبک، ضدآب بودن، کیفیت و طول عمر مفید و … . علاوه بر این مزیت ها معایبی نیز دارد. کابینت های PVC تنوع رنگی بالایی ندارند و تنوع رنگی آنها محدود می باشد. این کابینت ها را می توان برای آشپزخانه های مدرن نیز استفاده کرد اما با کابینت های سبک کلاسیک و سنتی سازگاری ندارند. متریال اصلی ساخت کابینت PVC که همان پلیمر PVC است، قابل بازیافت نمی باشد و می تواند یک تهدید برای محیط زیست به شمار آید. در آخر باید بگوییم که تهیه و اجرا کابینت های PVC نیازمند دستگاه های پیشرفته می باشد.

 

وزن-سبک-و-مناسب-کابینت-PVC

 

قیمت کابینت PVC

معمولا قیمت هر نوع کابینت با توجه به عوامل و ویژگی های آن کابینت برآورد می شود. برآورد قیمت کابینت PVC 1403 نیز به همین صورت می باشد. ضخامت ورق های استفاده شده در تهیه این نوع کابینت نیز جز عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن نیز می باشد. نکته مهم دیگری که بر میزان قیمت کابینت های شما تاثیر گذار است؛ مدل طراحی کابینت ها می باشد. طراحی نوع و مدل کمد ها، کشو ها و جزیره و میزان ورقی که استفاده می کند نیز بر قیمت کابینت ها تاثیر مستقیم دارد. عامل بعدی نیز میزان قیمت ارز می باشد؛ چرا که بسیاری از ورق های PVC و یرق آلات استفاده شده در تهیه این نوع کابینت وارداتی می باشند.

 

قیمت-کابینت-PVC

 

کلام پایانی

کابینت های PVC نیز نوعی از کابینت آشپزخانه می باشد که ویژگی های بسیاری دارد. متریال این کابینت نوعی پلیمر می باشد، که ویژگی مقاومت و استکام بالا در برابر خراشیدگی و آسیب را دارا می باشد. متریال استفاده شده در تهیه کابینت نیز بسیار مهم می باشد چرا که سبب افزایش دوام آن نیز خواهد شد. همچنین این کابینت نوعی کابینت ضد آب می باشد و در برابر نفوذ آب و آسیب های احتمالی آن از خود مقاومت نشان می دهد. کابینت های PVC وزن سبک و مناسبی دارند و می توانند یک جایگزین مناسب برای کابینت های سنگین وزن قدیمی باشند.

تنوع رنگ در این نوع کابینت محدود می باشد. این نوع کابینت در برابر آلودگی و لکه نیز مقاوم می باشد اما در صورت ایجاد آلودگی و لک نیز می توانید آن را بشویید و در هنگام شست و شو هیچ مشکلی برای این کابینت پیش نخواهد آمد. مجموعه تولید کننده کابینت نئوکلاسیک آروین وود یکی از بهترین تولید کنندگان کابینت می باشد و می تواند شما را در خرید کابینت جدید همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط