مراحل سفارش کابینت ممبران

معمولی یا سفارشی

اولین کاری که باید بکنید این است که بیندیشید که شما می‌خواهید کابینت‌های سفارشی داشته باشید یا کابینت‌های معمولی را در نظر گرفته اید . گاهی اوقات این تصمیم با هزینه ، نحوه سبک زندگی و برخی اوقات بر اساس نیاز آشپزخانه شما انتخاب می‌شود.

متناسب با هزینه ی در نظر گرفته شده برای انتخاب و سفارش کابینت تصمیم نهایی را بگیرید و سفارش ساخت کابینت را به کابینت سازان منتخب بسپارید .گاهی سلیقه شخصی شما حتی متناسب با کابینت های از پیش ساخته و موجود در مغازه هاست پس با دقت آنها را بررسی کنید تا از هزینه زیاد جلوگیری شود. 

کابینت های معمولی :

کابینت‌های آشپزخانه آماده‌ای در بازار وجود دارد که در اندازه‌ها و رنگ‌های خاص تولید می‌شوند و به فروش می‌رسند. این سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای ساختن آشپزخانه شما و کابینت دار شدن آن است.این کابینت ها در مغازه ها و یا نمایشگاه های فروش کابینت موجود است.البته که انتخاب این مدل کابینت برای شما از نظر طراحی ورنگ محدودیت ایجاد میکند ولی قیمت مناسب تری نسبت به نمونه سفارشی خود دارند

کابینت های نیمه سفارشی :

این سری کابینت ها شبیه به نمونه های آماده است، اما به شما این قابلیت را می‌دهد که به‌صورت جزئی ازنظر اندازه و اضافه کردن جزئیات آن را سفارشی کنید و تغییر دهید. کابینت نیمه سفارشی به شما اجازه می‌دهد برخی از مزایای استفاده از کابینت‌های سفارشی را بدون پرداخت قیمت بالایی داشته باشید. مثل تغییر در جای وسایل مانند یخچال ، ماشین ظرفشویی ، گاز و سینک

کابینت های سفارشی :

کابینت های سفارشی با توجه به طرح و سلیقه شما ساخته‌می شود. این گزینه پر هزینه ترین و کارآمدترین نوع کابینت است و ساخت آن چندین هفته یا چند ماه طول می‌کشد.در این مدل شما رنگ،طرح و اندازه را می توانید به خواست و سلیقه خود و در هر قسمت تغییر دهید. می توانید کابینت ها را طبق سلیقه و طرح مد نظر خود سفارش دهید .

برای سفارش جدیدترین مدل کابینت نئوکلاسیک و کابینت پولیشی به سایت فروشگاهی درب و کابینت آروین وود سر بزنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط