راهکارهای نگهداری از کابینت ممبران

تنوع جنس کابینت از فلز، چوب، MDF، هایگلاس، ممبران PVC و … بوده است. هر کدام از موارد ذکر شده در کابینت های آشپزخانه کاربرد و مزایا و معایب مختلفی را ایجاد می نمایند. یکی از محبوب ترین مدل های کابینت های آشپزخانه ایرانی و همین طور کشور های اروپایی کابینت آشپزخانه ممبران می باشد. این کابینت یکی از بهترین و زیباترین طرحهای کابینت آشپزخانه می باشد. طراحی کلاسیک و زیبای کابینت آشپزخانه ممبران تنوع بالایی در رنگ و طرح کابینت ها ایجاد نموده و به همین دلیل یکی از کابینت های محبوب و پر مصرف در میان خریداران می باشد. نوع طراحی به کار رفته در کابینت ممبران به وسیله حکاکی و برجسته سازی بر چوب MDF توسط دستگاه های پیشرفته سی آن سی صورت می پذیرد، به همین دلیل ظرافت و تنوع طرح در کابینت ممبران بالا می باشد. اگر از کابینت ممبران استفاده می کنید، راهکارهای نگهداری از کابینت ممبران را باید بدانید تا بر عمر مفید کابینت های خود بیفزایید.

اگر قصد خرید یا تعویض کابینت دارید، می توانید رو آروین وود حساب کنید. متریال محصولات تولید شده در آروین وود از بهترین نوع موجود در بازار می باشد. از طرفی تنوع طرح و رنگ در آروین وود طوری است به گونه ای است که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. برای مشاهده نمونه کار ها می توانید از طریق وب سایت آروین وود اقدام نمایید و یا برای استعلام قیمت کابینت ممبران با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰

۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

راهکارهای نگهداری از کابینت ممبران-

نکات اساسی برای نگهداری از کابینت ممبران

نور خورشید
ورق پی وی سی که روی ممبران قرار دارد؛ در مقابل آفتاب و نور خورشید، وضعیت حساسی نشان می‌دهد و رنگ آن تغییر می‌کند؛ به همین دلیل بهتر است نور خورشید با کابینت های ممبران تماس مستقیم نداشته باشد.

رطوبت
کابینت ممبران در برابر آب و رطوبت نیز حساسیت دارد. نظافت و تمیز کردن این کابینت نباید با دستمال خیس و یا وسایل معمول برای نظافت انجام گیرد. دارندگان انواع کابینت ممبران برای نظافت بهتر است از یک دستمال خشک استفاده کرده و در صورت نیاز به دستمال مرطوب، مراقب درزهای ورق پی وی سی کابینت باشند تا آسیب نبیند و به داخل ام دی اف نفوذ نکنند.

شعله گاز
نه تنها انواع کابینت ممبران بلکه اغلب کابینت‌ ها بهتر است که در برابر شعله گاز و حرارت مستقیم نباشند تا آسیب نبینند. این کابینت ها باید طوری نصب شود که نزدیک به گاز و حرارت نباشد. این نکته بسیار مهم است، از این رو آن را باید به نصاب کابینت خود یاد آور کنید تا محل مناسبی در آشپزخانه برای کابینت ممبران در نظر بگیرید. پیش نیاز فهم کابینت های ممبران چیست فهم نکات نگهداری آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط