کابینت طرح ایتالیایی

کابینت-طرح-ایتالیایی

ایتالیا جز برترین و بهترین ها در زمینه طراحی داخلی، هنر و معماری می باشد. همچنین در طراحی و تولید کابینت آشپزخانه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کابینت طرح ایتالیایی نمونه ای از کابینت آشپزخانه می باشد که با ایده گرفتن از طرح کابینت های ایتالیایی طراحی و تولید شده است. این کابینت ها دارای طراحی لوکس و منحصر به فردی می باشند؛ همچنین از بهترین و با کیفیت ترین متریال برای تهیه آنها استفاده می شود. طراحی مدرن کابینت  توسط حرفه ای ترین و با تجربه ترین افراد در این زمینه انجام می شود.

 امروزه بسیاری از جدید ترین مدل کابینت در بازار مشاهده می شود. کابینت نئو کلاسیک یکی از انواع کابینت ها می باشد که با داشتن ویژگی های خاص بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سایت فروشگاهی آروین وود یکی از بهترین تولید کنندگان کابینت می باشد که توانسته بهترین کابینت ها از جمله کابینت پولیشی را در مجموعه خود جای دهد. کابینت های انزو یک نمونه دیگر از کابینت های مدرن می باشد که ظاهری بسیار خیره کننده دارند. همچنین در تولیدکننده کابینت نئوکلاسیک آروین وود می توانید شکیل ترین درب ممبران را مشاهده کنید.

۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰

۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

فهرست مطالب

  1. کابینت ایتالیایی چیست؟
  2. انواع کابینت ایتالیایی
  3. کابینت ایتالیایی مدرن
  4. کابینت ایتالیایی کلاسیک
  5. نکات مهم در انتخاب کابینت های ایتالیایی
  6. قیمت کابینت ایتالیایی
  7. کلام پایانی

کابینت ایتالیایی چیست؟

همانطور که اشاره شد ایتالیایی ها توانسته اند در حوضه طراحی دکوراسیون بسیار موفق باشند. طراحی های منحصر به فرد و زیبای ایتالیایی ها طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کرده است. همین سبب شده تا در سایر کشور ها نیز از این نوع سبک طراحی استفاده شود.

کابینت ایتالیایی در دو گروه کابینت ایتالیایی مدرن و کابینت ایتالیایی کلاسیک قرار دارد. کابینت ایتالیایی مدرن ساده و مینیمال می باشند و نوع کلاسیک کابینت های ایتالیایی برای افرادی که سبک سلطنتی را می پسندند مناسب می باشد. در تهیه و تولید این نوع کابینت از متریال های متفاوتی استفاده می شود. اما در رنگ بندی این نوع کابینت بسیار تاکید بر استفاده از رنگ های مکمل شده است.

 

کابینت-ایتالیایی-چیست؟

 

انواع کابینت ایتالیایی

کابینت های ایتالیایی دارای تنوع بالایی از طرح و رنگ می باشند و با توجه به نوع متریال و طرح و رنگ می توان آنها را در گروه های مختلفی قرار داد. این تنوع سبب شده تا در هر نوع آشپزخانه ای با هر سبکی از دکوراسیون قابل اجرا باشند. اما کابینت های ایتالیایی به طور کلی در دو گروه اصلی قرار دارند؛ کابینت ایتالیایی مدرن و کابینت ایتالیایی کلاسیک.

کابینت ایتالیایی مدرن

یکی از بارز ترین صفات و ویژگی های کابینت های ایتالیایی مدرن، سادگی آنها می باشد. این سادگی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و سبب محبوبیت این نوع کابینت شده است. در طراحی کابینت های مدرن ایتالیایی به طراحی کاربردی کابینت ها و استفاده بهینه از فضا بسیار توجه شده است. این کابینت ها دارای سطح براق و زیبایی می باشد همچنین این نوع کابینت ها دارای ارتفاع کمی می باشند.

کابینت ایتالیایی کلاسیک

یکی دیگر از انواع کابینت ایتالیایی کابینت های نوع کلاسیک می باشد. این نوع کابینت نیز دارای طرفداران خاص خود می باشد. گذشتگان ایتالیایی ها بسیار به تجملات و سبک های سلطنتی علاقمند بوده اند. این موضوع را با نگاهی به قصر ها و عمارت های قدیمی آنها می توان فهمید.

 این نوع کابینت دارای رنگ های گرم می باشند و این یک فضای دلنشین و شیک برای شما به ارمغان می آورد. در این سبک از کابینت ها از یرق آلات مجلل نیز استفاده می شود. برای جزیره ها و کابینت هایی که در ردیف پایین قرار دارند معمولا از سنگ مرمر استفاده می شود و این امر به تجملاتی شدن کابینت ها نیز کمک می کند.

 

کابینت-ایتالیایی-کلاسیک

 

نکات مهم در انتخاب کابینت های ایتالیایی

اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک می باشد، کابینت های ایتالیایی سبک کلاسیک با متریال چوب و طرح سلطنتی می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. در صورتی که فضای آشپزخانه شما محدود می باشد بهترین انتخاب می تواند کابینت ایتالیایی از نوع مدرن باشد. این نوع کابینت به دلیل سادگی می تواند فضای شما را دلباز تر نشان دهد.

 این کابینت ها دارای سطح براق می باشد که زیبایی کابینت ها را چند برابر خواهد کرد. نکته ای که باید بدانید این است که در نمونه کابینت ایتالیایی مدرن از دستگیره برای کابینت ها استفاده نمی شود. همانطور که گفته شد کابینت های ایتالیایی با انواع متریال قابل تولید می باشند. اما باید توجه داشته باشید که متریال انتخابی از کیفیت و ویژگی های مد نظر شما برخوردار باشد. انتخاب یک متریال بی کیفیت برای بدنه کابینت می تواند در کوتاه مدت برای شما مشکل ساز باشد.

 

نکات-مهم-در-انتخاب-کابینت-های-ایتالیایی

 

قیمت کابینت ایتالیایی

یکی از نکاتی که در هنگام خرید بسیار به آن توجه می شود میزان قیمت کابینت می باشد. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت کابینت ایتالیایی، نوع متریال استفاده شده می باشد. قیمت متریال نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. اندازه و ابعاد کابینت متناسب با فضای آشپزخانه نیز بسیار مهم می باشد. علاوه بر آن ضخامت ورق های استفاده شده در کابینت ها در میزان قیمت آنها تاثیر گذار می باشد.

سعی کنید در انتخاب متریال بسیار توجه کنید. چرا که نوع متریال بر طول عمر کابینت ها بسیار تاثیر گذار می باشد و از به وجود آمدن هزینه های اضافی جلوگیری می کند.

کلام پایانی

امروزه کابینت های مدرن و شیک بسیاری در بازار مشاهده می شوند. تنوع بالای کابینت ها نیاز هر نوع سبک و سلیقه ای را برآورده می کند. کابینت های ایتالیایی نمونه ای از کابینت های جدید می باشند که با الهام گرفتن از طرح های ایتالیایی تهیه و تولید می شوند. این نوع کابینت دارای دونوع کلی از کابینت مدرن و کلاسیک می باشد. اما تنوع بالایی از طرح و رنگ در این نوع کابینت وجود دارد. کابینت های ایتالیایی مدرن یک نوع سبک ساده می باشند که مناسب فضا های کوچک می باشد و محیط شما را به یک فضای دلباز تبدیل می کند. اما کابینت های کلاسیک در مقابل کابینت های مدرن قرار دارند. این سبک بسیار پر کار و سلطنتی می باشد و مناسب آن گروه از افراد می باشد که سبک تجملاتی و سلطنتی را می پسندند. برای خرید جدیدترین کابینت های ایتالیایی به سایت تولید کننده کابینت نئوکلاسیک آروین وود سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط