کابینت ممبران یا پرس وکیوم

کابینت ممبران و پرس وکیوم در واقع دو اصطلاح برای یک نوع کابینت هستند. این نوع کابینت‌ها از روکش ممبران (PVC) ساخته می‌شوند که بر روی MDF خام پرس وکیوم می‌شود. این کابینت‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند و این تنوع به شما امکان می‌دهد تا کابینت‌های خود را با هر نوع دکوراسیونی ست کنید، این نوع کابینت‌ها به راحتی تمیز می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با آب و شوینده شست به علاوه کابینت‌های ممبران در برابر رطوبت و خط و خش مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند. در نظر داشته باشید که قیمت این نوع کابینت‌ها در مقایسه با کابینت‌های چوبی قیمت مناسب‌تر است.

در ادامه با صنایع چوبی آروین وود همراه باشید تا بیشتر با این نوع کابینت آشنا شوید. ما در آروین بهترین کابینت های ممبران تولید کرده و در طرح و نقش های متفاوتی به فروش می رسانیم. شما نیز باید هنگام خرید کابینت دقت داشته باشید و از ویژگی های آن آگاه باشید. می توانید برای دریافت مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگبرید و قیمت ها را استعلام بگیرید.

۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰

۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

کابینت ممبران یا پرس وکیوم

معرفی ممبران

کابینت ممبران از متریال ممبران ساخته شده است .

ممبران یا وکیوم در واقع نوعی روکش PVC است که برروی مغزی هایی با جنس مختلف مثل ام دی اف ، چوب یا نئوپان مورد استفاده قرار می گیرد . این تکنولوژی کمک می کند تا تمام هوای موجود بین سطح MDF و روکش تخلیه شود .

روکش ممبران بیشتر برروی مغزی ام دی اف mdf کشیده می شود و به این صورت که روی این متریال در صورت نیاز از قبل ابزار زده شده و طرح مورد نظر کار شده و به چسب و رزین آغشته می شود  سپس به کمک تکنولوژی مخصوصی، روکش ممبران برروی اون کشیده شده و اصطلاحا وکیوم میشود.

روکش ممبران فقط برروی یک طرف از این متریال ها کشیده شده و در طرف دیگر اون ها روکش ارزان تری مثل PVC سفید کار میشود. با این تکنولوژی می توان بهترین و مقاومترین و محکم ترین روکش ها را با ضخامت کم بدست آورد. برای ساخت یک روکش صاف و زیبا میتوانید از دستگاه وکیوم استفاده نمایید.

خرید کابینت ممبران

کابینت های ممبران در انواع مختلفی تولید می شوند که دغدغه ی افراد انتخاب از میان انواع طرح و رنگ کابینت است. باید دقت داشته باشید و نکاتی را رعایت کنید تا پس از خرید دلزده نشوید، کابینت ها جزو وسایلی هستند که در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارند و تعویض آن ها به ندرت صورت میگیرد. درادامه نکاتی که قبل از خرید باید به آن دقت کنید را بیان می کنیم که عبارتند از:

  • هنگام انتخاب کابینت ممبران به کیفیت روکش آن توجه کنید. روکش‌های باکیفیت‌تر در برابر خط و خش، رطوبت و حرارت مقاوم‌تر هستند.
  •  طرح و رنگ کابینت ممبران را با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.
  • سعی کنید کابینتی را انتخاب کنید که با بودجه خود سازگار باشد
  • کابینت ممبران را از یک مجری و نصاب باتجربه و معتبر خریداری و نصب کنید.
  •  قبل از هر چیز، با یک طراح دکوراسیون یا کابینت‌ساز مشورت کنید تا طرح و رنگ مناسب کابینت ممبران را با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.
  • با مجری منتخب خود قرارداد منعقد کنید و در آن جزئیات کار، از جمله طرح، رنگ، جنس مواد اولیه، قیمت و زمان تحویل را به طور دقیق مشخص کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط