کاشی بین کابینت ممبران

کاشی بین کابینت ممبران : صنعت کاشی و سرامیک یکی از پر محصول‌ترین صنایع در جهانه. برا همین اگه بخواهین همه طرح‌ها و مدل ‌ها کاشی بین کابینتی روانتخاب کنین ، حالا حالا‌ها باید در بازار بگردین. اما یک نکته خیلی مهم که می تونه در این انتخاب خیلی کمک کننده باشه، ترکیب اون با طرح و رنگ کابینت‌ ممبران هستش.

کاشی بین کابینت ممبران : معمولاً داخل مغازه‌ها امکان اینکه یک کاشی بین کابینتی رو کنار کابینت و اجرا شده ببینین، نیست ، انتخاب کاشی بین کابینت ممبران کاری نیست که بخواین ساده ازش بگذرین.
طرح کاشی بین کابینتی می تونه رنگ و لعاب کابینت‌های شما رو چند برابر بهتر نشون بده. اگه این دو تا با هم هماهنگ نباشن همه زحمتای شما برای انتخاب کابینت هم از بین میره. رنگی رو باید انتخاب کنین که هم جذاب باشه و هم طرحش خیلی خسته کننده نباشه. بعضی از رنگ‌ها خیلی زود جذابیتوشن رو از دست میدن.

کاشی بین کابینتی ممبران سفید :

بهترین کاشی بین کابینتی ممبران سفید کدومه؟ اصلاً بهش فکر کردین. رنگ سفید رو میشه با رنگ‌های زیادی مثل طلایی، آبی، قرمز و خیلی رنگ‌های دیگه ست کرد. بسته به طرح خود کابینت شما باید بین این رنگ‌ها یکی رو انتخاب کنین ، ترکیب طلایی و سفید جذابیت‌های زیادی داره.

کدام مدل از کاشی های بین کابینتی مناسب آشپزخانه شماست ؟

اگر شما هم آشپزخانه ای با سقف کوتاه دارید، بهتر است برای فضای بین کابینتی خود از کاشی های عمودی استفاده نمایید. الگوی چینش عمودی کاشی ها موجب بلندتر دیده شدن سقف آشپزخانه تان می شود. سعی کنید از کاشی های درخشان استفاده کنید تا بازتاب نور به درون آشپزخانه بیشتر شود.

استفاده از کاشی بین کابینتی با طرح های سه بعدی :

اگر کابینت های آشپزخانه شما از نوع کابینت های گلاس با رنگ سفید باشد و یا آشپزخانه ای با سبک دکوراسیون ساده و سفید دارید، باید این موضوع را بدونین که کاشی های بین کابینتی سه بعدی برای آشپزخانه شما مناسب تر هستند. واقعیت این است که در محیط هایی با دکوراسیون ساده آرامش خاصی وجود دارد ولی برای رسیدن به یک هماهنگی فکری باید از یک الگوی خاصی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه شما استفاده شده باشد. این مدل از کاشی ها بعد از اتمام مرحله نصب و اجرا یک الگوی سه بعدی را به نمایش می گذارند درست شبیه به یک مکعب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط