کتیبه چوبی پرده چیست

کتیبه چوبی پرده که با نام های تاج پرده ، کتیبه منبت چوبی و قاب پرده بکار می رود یک بخش تزیئنی در قسمت بالا و بخش رو به روی پرده نصب می گردد که وجود کتیبه چوبی هم به ظاهر منزل شما زیبایی می بخشد و هم اینکه مانع از نمایش چوب پرده و… می باشد.

کتیبه چوبی در طرح و نقش های مختلف چوبی و منبت کاری در سایز های مورد نظر شما طراحی و ساخته می شود. انواع مختلفی از طرح های کتیبه چوبی وجود دارد از جمله کتیبه چوبی طرح سلطنتی ، کتیبه چوبی طرح فتودراپه و کتیبه چوبی ساده شما می توانید جهت سفارش و اطلاع از قیمت کتیبه چوبی با شرکت تولید اروین چوب تماس بگیرید و انواع کتیبه و قرنیز چوبی را سفارش دهید. ۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰

کتیبه چوبی که با نام های قاب پرده و تاج پرده یا کتیبه منبت چوبی نیز از آن یاد می شود، ابزاری است که در قسمت بالا و جلو پرده نصب می شود . کتیبه چوبی پرده علاوه بر ایجاد زیبایی، باعث دیده نشدن چند سانتیمتر بالای پرده و پنهان کردن میل پرده (چوب پرده) و پنهان ساختن برخی از نقص های احتمالی دیوار مانند سوراخ های به جا مانده از جا به جا کردن چوب پرده می گردد.

 

ویژگی های کتیبه چوبی پرده

  • مقاوم با زیبایی منحصر به فرد
  • کتیبه منبت چوبی در رنگ های مختلف
  • قیمت ایده آل و کیفیت بسیار بالا کتیبه چوبی سلطنتی
  • کتیبه چوبی سلطنتی جایگزینی مناسب برای ابزارهای گچی ساختمانی و قرنیزها می باشد
  • پنهان کردن میل پرده (چوب پرده)

کتیبه چوبی پرده چیست

مزایای کتیبه چوبی پرده :

از دیگر مزایا و ویژگی بارز قاب پرده این است که به راحتی می توان آن را با انواع پرده از مدل ها و رنگ های گوناگون اعم از پرده های بلند و کوتاه به کار برد. طرح های متنوع و مدرن کتیبه ی پرده در رنگ بندی های مختلفی، انواع پرده های خانگی از ساده ترین نوع آن گرفته تا پرده های مجلسی و سلطنتی را مزین می کند. قیمت کتیبه یا قاب پرده بسیار مناسب و استاندارد می باشد.

تاثیر کتیبه بر زیبایی و اندازه ی اتاق :

رنگ بندی های مختلف این کتیبه ها برای هر نوع پرده ،چه سلطنتی و لوکس و چه ساده و مدرن ، قابل انتخاب است . این قاب پرده ها قیمتی مناسب دارند و به راحتی میتوان به این وسیله نمای کار را بسیار زیبا کرد . نکته دیگر این است که بلند بودن پرده از طرفی جلوه خوبی به کار میدهد و از طرفی باعث میشود از نظر روانی اتاق بزرگ تر دیده شود که این خود یک مزیت است.

جنس های کتیبه ها نیز متفاوت است و هر کدام از آن ها زیبایی خاصی دارند . همچنین باید گفت که کتیبه های طراحی شده مقاومت بالایی دارند و بابت این موضوع خیالتان راحت باشد . این قاب ها جایگزین بسیار مناسب تری برای قرنیز و مدل های گچی قدیمی است و حتی کاربرد و نسب راحتی هم دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط