تعویض روکش کابینت MDF

تعویض-روکش-کابینت-MDF

امروزه روش هایی در صنعت کابینت سازی رایج شده است که سبب کاهش هزینه ها می شود و شما می توانید با کمترین هزینه کابینت های خود را به کابینتی نوع و جدید تبدیل کنید. یکی از این روش ها تعویض روکش کابینت MDF می باشد. در این روش هیچ فرقی ندارد که کابینت شما از چه نوعی می باشد؛ کابینت نئوکلاسیک، کابینت ممبران، کابینت پولیشی و یا حتی جدید ترین مدل کابینت در هر صورت این روش قابل اجرا است. این روش مزایا بسیاری دارد به عنوان مثال عمر کابینت شما را افزایش می دهد و به شما در صرفه جویی هزینه ها کمک می کند.

برای مشاهده جدیدترین کابینت نئوکلاسیک ۱۴۰۳ و همچنین اطلاع از قیمت کابینت پولیشی به سایت فروشگاهی تولید کننده کابینت نئوکلاسیک آروین وود مراجعه کنید.

۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰

۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

تعویض روکش کابینت آشپزخانه

همانطور که گفته شد تعویض روکش کابینت ها امکان پذیر است. اما برای انجام آن باید مواردی حتما بررسی شوند. به عنوان مثال قبل از اقدام برای تعویض روکش کابینت آشپزخانه باید از سالم بودن اسکلت کابینت اطمینان پیدا کنید. این را به یاد داشته باشید انجام این کار نیازمند فردی با تجربه و حرفه ای می باشد چرا که ممکن است در هنگام جدا کردن روکش قبلی به اسکلت کابینت شما آسیب برسد.

با استفاده از این روش شما می توانید با کمترین هزینه یک کابینت جدید با ظاهری شیک داشته باشید. البته به یاد داشته باشید چهار چوب و کابینت شما تغییری نخواهد کرد. در این روش فقط ظاهر و طرح و رنگ کابینت تغییر خواهد کرد.

 

تعویض-روکش-کابینت-آشپزخانه

 

مزیت های تعویض روکش کابینت MDF

تعویض روکش کابینت و استفاده از روکش جدید برای کابینت ها مزیت های بسیاری دارد. در صورتی که این کار به درستی انجام شود شما با صرف کمترین زمان و هزینه توانستید ظاهری جدید و شیک به آشپزخانه خود بدهید. به این نکته توجه ویژه داشته باشید که جنس روکش جدید کابینت شما با کیفیت باشد تا در کوتاه مدت دچار آسیب نشود و هزینه مجدد برای شما به بار آورد.

همچنین از دیگر مزیت های تعویض روکش کابینت می توان به افزایش طول عمر کابینت اشاره کرد. نکته قابل توجهی که برای همه افراد مهم است هزینه انجام این کار می باشد. باید بدانید که هزینه آن بسیار مقرون به صرفه تر از تعویض کابینت ها می باشد. همچنین زمان مورد نیاز برای تعویض روکش کابینت از تعویض اصل کابینت کمتر می باشد.

 

مزیت-های-تعویض-روکش-کابینت-MDF

 

راهنمای تعویض روکش کابینت MDF

همانطور که اشاره شد تعویض روکش کابینت مزیت های بسیاری دارد و اگر این کار توسط فردی ماهر انجام گیرد نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. اما در این زمینه برخی نکات وجود دارد که باید آنها را رعایت کرد تا نتیجه بهتری بگیرید. در اولین مرحله باید کابینت ها را از دیوار جدا کنید. سعی کنید این کار را با وسایل مورد نیاز و به درستی انجام دهید تا به کابینت ها آسیبی وارد نشود. هنگاه جدا کردن کابینت ها آنها را علامت گذاری کنید تا در زمان نصب مجدد دچار مشکل نشوید.

در مرحله بعدی باید سطح کابینت را به خوبی تمیز کنید. قبل از تعویض روکش باید سطح کابینت ها کاملا تمیز شده باشد تا در هنگام روکش زدن کابینت ها دچار مشکل نشوند. علاوه بر سطح کابینت ها باید دستگیره کابینت ها به خوبی تمیز شوند. اگر تمیز شدن آنها مشکل است می توانید آنها را در آب قرار داده تا بهتر تمیز شود.

قبل از کشیدن روکش جدید باید روکش قبلی به طور کامل از بین برود. شما می توانید با مشورت با یک کابینت ساز حرفه ای و با تجربه بهترین روش برای از بین بردن و پاک کردن روکش قبلی را بشناسید. سمباده و الکل معدنی نیز میتوانند به پاک کردن روکش از سطح کابینت کمک کنند. اما در هر صورت مشورت با یک فرد متخصص می تواند کار ساز تر باشد. پس از پاک شدن روکش قبلی باید سوراخ ها و خراش ها را ترمیم کنید و سپس روکش جدید را بر روی کابینت اعمال کنید.

 

راهنمای-تعویض-روکش-کابینت-MDF

 

محاسبه قیمت تعویض روکش کابینت MDF

برای افرادی که قصد انجام تعویض روکش کابینت را دارند، میزان قیمت و هزینه های این کار مهم می باشد. چرا که در صورت برابری قیمت تعویض روکش با تعویض کابینت منطقی است که کابینت ها را تعویض کنیم. اما باید بگوییم که هزینه تعویض روکش بسیار مناسب تر از تعویض کابینت ها می باشد. با این حال میزان قیمت این کار به عواملی نیز بستگی دارد. نخستین عاملی که باید به آن توجه داشته باشید نوع متریال استفاده شده می باشد. چرا که داشتن یک متریال با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است و میزان رضایت و طول عمر کابینت را نیز افزایش می دهد. همچنین وضعیت و میزان آسیب های کابینت نیز در میزان قیمت آن نقش دارد چرا که ترمیم این آسیب ها هزینه بر می باشد. ابعاد و تعداد کابینت ها نیز رابطه مستقیمی با میزان قیمت تعویض روکش کابینت ها دارد.

نتیجه

تعویض روکش کابینت MDF یکی از بهترین روش ها با قیمت مناسب برای داشتن یک کابینت شیک و جدید می باشد. این روش مزیت های بسیاری دارد؛ که اولین مورد آن که سبب محبوبیت این روش شده هزینه مناسب آن می باشد. شما با تعویض روکش کابینت می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه یک کابینت جدید و زیبا داشته باشید. البته ساختار اصلی کابینت شما تغییر نخواهد کرد و شما این تغییر را فقط در ظاهر کابینت ها مشاهده خواهید کرد. قبل از آغاز این فرایند باید نکاتی را رعایت کنید. به عنوان مثال نظافت و تمیز کردن سطح و دستگیره های کابینت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین پاک کردن و از بین بردن روکش قبلی کابینت ها، که ای کار باید با مشورت فردی متخصص انجام گردد تا به کابینت آسیب وارد نشود. کابینت های شما از هر نوعی که باشند می توانید این فرایند را برای آنها اجرا کنید.

برای تعویض روکش کابینت MDF سایت تولید کننده کابینت نئوکلاسیک آروین وود بهترین انتخاب می باشد. گروه کابینت سازان مجموعه آروین وود با دارا بودن سابقه و تجربه چندین ساله خود می توانند تعویض روکش کابینت منزل شما را به بهترین شکل اجرا کنند و رضایت شما را در این زمینه کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط