کابینت ممبران دو رنگ جدید

کابینت-ممبران-دو-رنگ-جدید

جز اصلی یک خانه و آشپزخانه کابینت می باشد. کابینت ها هم از نظر کاربردی و هم از نظر طراحی دکوراسیون نقش اساسی دارند. کابینت هایی همچون کابینت نئوکلاسیک، کابینت پولشی و کابینت ممبران جز مدرن ترین کابینت ها می باشند. کابینت ممبران دو رنگ جدید یکی از بهترین انتخاب ها برای منزل شما می باشد. این نوع کابینت بسیار زیبا و شیک می باشد و فضای آشپزخانه شما را به یک فضای دلنشین و شیک تبدیل می کند.

مجموعه تولید کننده کابینت نئوکلاسیک آروین وود یکی از بهترین تولید کننده کابینت ممبران و نئوکلاسیک می باشد. در انتخاب کابینت لازم است سلیقه بسیاری به خرج دهید. چرا که بخشی از زیبایی منزل شما وابسته به طرح و مدل کابینت می باشد. برای اطلاع از قیمت کابینت نئوکلاسیک و جدیدترین مدل کابینت پولیشی ۱۴۰۳ با ما تماس بگرید.

۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰

۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

کابینت ممبران چیست؟

کابینت ممبران یکی از مدرن ترین و شکیل ترین نمونه های کابینت می باشد. این مدل کابینت با روکش ممبران پوشش داده شده است. ممبران یک نوع روکش است که سطح کابینت ها را پوشش می دهد. از این روکش ها جهت زیبا سازی سطح کابینت ها استفاده می شود. متریال اصلی کابینت های ممبران MDF می باشد. بسیاری از افراد بر این باورند که کابینت ممبران یک کابینت کلاسیک می باشد؛ اما باید بدانید که کابینت ممبران را می توان در دو نوع کلاسیک و مدرن اجرا کرد.

کابینت ممبران دارای دو نوع متفاوت می باشد. یکی از انواع این کابینت ها را می توان هم به عنوان طرح کلاسیک و هم طرح مدرن معرفی کرد. اما نوع دوم به تنهایی مخصوص مدل های مدرن می باشد.

 

کابینت-ممبران-چیست؟

 

مزایا کابینت ممبران دورنگ جدید

یکی از مهم ترین مزایا کابینت ممبران دو رنگ جدید طرح و رنگ آن نیز می باشد. این نوع کابینت با طراحی منحصر به فرد فضای شما را چند برابر زیبا و دلنشین می کند. یک ترکیب رنگ مناسب می تواند دکور منزل شما را به یک فضای خاص و شیک تبدیل کند. این کابینت به دلیل وجود روکش ممبران جلوی نفوذ آب به MDF را می گیرد. نگهداری از این نوع کابینت بسیار آسان می باشد و استحکام و مقاومت بالایی دارد؛ همین امر سبب می شود طول عمر کابینت منزل شما افزایش پیدا کند و از به وجود آمدن هزینه های اضافی جلوگیری شود. قیمت مناسب و مقرون به صرفه یکی از مزیت های قابل توجه این کابینت می باشد. یک مزیت دیگر که باید به آن اشاره کرد این است که شما با هر سبکی از دکور می توانید از این نوع کابینت استفاده کنید.

طراحی کابینت ممبران دو رنگ

دیزاین یک آشپزخانه از مهم ترین بخش های طراحی دکوراسین می باشد. کابینت ممبران دو رنگ یک انتخاب بی نظیر می باشد. چرا که با انتخاب درست در طراحی و رنگ کابینت می توانید فضایی زیبا و خاص بسازید. در طراحی و ساخت کابینت های کلاسیک معمولا از یک رنگ استفاده می شود. مگر این که به درخواست مشتری از ترکیب دو رنگ استفاده شود. رنگ سفید و مشکی یک ترکیب عالی و پر طرفدار بین مشتریان می باشد. اما رنگ های دیگری مثل سفید و قهوه ای، خاکستری و سفید، شکلاتی و کرم … نیز می توانند یک ترکیب درجه یک و عالی باشند. تمام این موارد سلیقه ای می باشد و به نوع دکوراسیون شما بستگی دارد.

 

طراحی-کابینت-ممبران-دو-رنگ

 

نکات مهم در خرید کابینت ممبران

قبل از خرید کابینت ممبران باید به نکاتی توجه ویژه داشته باشید. در ابتدا باید بدانید که اگر فضای آشپزخانه شما زیاد بزرگ نیست، این نوع کابینت برای فضای شما مناسب نمی باشد. نکته دوم انتخاب رنگ کابینت ها می باشد. به ویژه در انتخاب کابینت ممبران دو رنگ، چرا که یک انتخاب نا مناسب به دکو منزل شما آسیب خواهد زد. رنگ هایی مثل سفید و مشکی، قهوه ای و سفید و … می توانند انتخاب های مناسبی باشند. مطمعن شوید متریال استفاده شده از بهترین MDF باشد و طراحی کابینت شما با توجه به استاندارد ها انجام شود. نوع دستگاه CNC نیز بر روی ظرافت کار بسیار تاثیر گذار می باشد. نوع یرق آلاتی که برای کابینت استفاده می شود نیز مهم می باشد تا در کوتاه مدت دچار آسیب و مشکل نشوند.

 

نکات-مهم-در-خرید-کابینت-ممبران

 

قیمت کابینت ممبران دو رنگه جدید

قیمت کابینت ممبران نیز مانند سایر کابینت ها به عواملی بستگی دارد. این عوامل می توانند بر کم و زیاد شدن قیمت کابینت ها تاثیر گذار باشند. اولین مورد متریال استفاده شده می باشد. معمولا متریال استفاده شده در ساخت کابینت ممبران MDF می باشد. علاوه بر آن نوع روکش و رنگ کابینت ها نیز در قیمت آن نیز بی تاثیر نیستند. یرق آلات استفاده شده نیز یکی دیگر از این عوامل هستند. پیشنهاد ما این است که در انتخاب یرق آلات کمی بیشتر دقت کنید چرا که یک انتخاب درست و با کیفیت شما را از هزینه های اضافی نجات خواهد داد. متراژ فضای آشپزخانه شما نیز بسیار مهم می باشد و جز عوامل تاثیر گزار بر قیمت کابینت ممبران می باشد. انتخاب طرح و نوع طراحی کابینت نیز نقش اساسی در تعیین قیمت آن خواهد داشت. کابینت کلاسیک بخاطر طراحی خاصی که دارد قیمت بالاتری هم دارد.

نتیجه

کابینت ها جز اصلی یک آشپزخانه می باشند و انتخاب طرح و رنگ آنها بسیار مهم می باشد. کابینت ممبران دورنگ یکی از بهترین انتخاب ها نیز می باشد. این مدل کابینت جز جدید ترین مدل های کابینت می باشد و به فضای آشپزخانه شما نمایی جذاب و دلنشین خواهد داد. قیمت این کابینت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. برخی نکات وجود دارد که در هنگام خرید کابینت باید به آنها توجه کنید. یکی از مهم ترین آنها رنگ کابینت می باشد. چراکه باید رنگ انتخابی با دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد. انتخاب یک رنگ نادرست می تواند محیط شما را بسته و خفه نشان دهد. لازم به ذکر است کابینت طرح ممبران برای محیط های کوچک و نقلی مناسب نمی باشد و بهتر است برای فضا های بزرگ و دلباز استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط