کابینت پولیشی انزو

کابینت-پولیشی-انزو

کابینت پولیشی انزو درواقع مدلی متعلق به شرکت ایتالیایی-آمریکایی زنتیکو (Zentique) می باشد. طراحی این کابینت بیشتر در سبک نئوکلاسیک می باشد. جنس رنگ کابینت انزو از رنگ پولیشی است که ویژگی های مثبت زیادی را به این کابینت اضافه می کند. از روکش وکیوم برای کابینت پولیشی انزو استفاده می شود.

در کابینت انزو از روکش وکیوم استفاده می شود و نوعی تراش خاص پله ای در کناره درب ها دارد و شاید این مساله که اختلاف قیمت زیادی نیز ایجاد می کند تنها تفاوت کابینت پولیشی معمولی با انزو باشد.

برای مشاده مدل های مختلف کابینت انزو نئوکلاسیک و انواع دیگر مدل کابینت به سایت آروین وود مراجعه کنید.

تلفن:

مشخصات کابینت انزو

جنس مغزی اکثر کابینت های انزو از او دی اف می باشد. استفاده از تکنیک وکیوم باعث شده تا بتوان از طرح های بیشتر در این کابینت استفاده کرد. به علت این که رنگ پولیشی در طرح های ریز به خوبی نمی نشیند، در بسیاری از کابینت های پولیش از سبک مدرن استفاده می شود. اما همانطور که گفته شد در کابینت پولیشی انزو با استفاده از سیستم وکیوم این مشک حل شده است.

ضخامت ورقه های ام دی اف بکار رفته در کابینت انزو ۲۵ تا ۳۵ میلی متر می باشد.

طرح های استفاده شده در کابینت پولیشی انزو بیشتر در سبک طراحی دکوراسیون نئوکلاسیک می باشد که الهام گرفته از اروپای قرن ۱۸ می باشد.

توسط دستگاه CNC طرح ها رو کابینت انزو حکاکی می شوند. همینطور رنگ پولیشی روی این کابینت به ضخامت ۲ الی ۳ میلی متر قرار می گیرد و این یکی از مزایای اصلی کابینت انزو می باشد.

ریل و لولای استفاده شده در این مدا از فانتونی یا بلوم می باشد.

مشخصات-کابینت-انزو

جدیدترین مدل کابینت پولیشی انزو

شما می توانید جدیدترین مدل کابینت پولیشی انزو ۱۴۰۳ را در سایت فروش کابینت و دکوراسیون داخلی آروین وود مشاهده کنید.

مزایای کابینت انزو

کابینت انزو به دلیل مزایای زیادی که در کنار زیبایی و مدرن بودن دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. از مهم ترین مزایای کابینت پولیشی انزو:

  • رنگ پولیشی ضخیم (۲ میلی متر) روی درب کابینت باعث می شود که ورق های ما بسیار محکم تر از قبل شوند. و به هیچ دلیلی مثل فشار، دچار تاب نمی شوند.
  • در اثر هر ضربه احتمالی دچار آسیب و فرو رفتگی نمی شود این به دلیل خمیر پولیشی به کار رفته بعد از سفت شدن مانند چسب سفت عمل می کند. و سطوح به هیچ عنوان دچار فرو رفتگی نمی شوند.
  • ضد آب بودن این کابینت به دلیل این که رنگ پولیش تمام سطح را با ضخامت زیاد می پوشاند. همچنین تمام سطح لبه های کار با رنگ روی درب یکی می شوند و در این حالت به هیچ عنوان آب در کابینت نفوذ نمی کند.
  • شما در تمامی موارد، این کابینت را به رنگ سفید می بینید. پس انتخاب این سبک باعث بزرگتر جلوه کردن آشپزخانه ی شما می شود. علاوه بر این چون این رنگ جز رنگ های مادر می باشد. شما می توانید وسایل آشپزخانه را به راحتی با این کابینت ست کنید.
  • این نوع از کابینت برای هر نوع شرایط آب و هوایی حتی آب و هوای مرطوب نیز مناسب است. و این موضوع می تواند خبر خوبی برای اکثر مناطق ایران که دچار این مسئله هستند، باشد.
  • به صورت کلی این کابینت ها در برابر نور خورشید؛ حرارت های سطحی؛ ترشحات نفتی؛ انواع روغن و غیره کاملا ضدخش و ضدضربه می باشند.

مزایای-کابینت-انزو

معایب کابینت انزو

عیب زیادی نمی توان روی کابینت انزو گذاشت. این کابینت از کیفیت بالایی برخوردار است و نگهداری آن و تمیزکاری راحتی نیز دارد.

یکی از عیب های کابینت انزو حساسیت بالای طراحی و ساخت آن است. اگر کابینت کار مهارت کافی را در اجرای رنگ کابینت انزو نداشته باشد، پولیش به طور کامل روی کابینت قرار نمی گیرد و کیفیت نهایی محصول پایین می آید.

به علت متریال گران تر و با کبیفیت تری که نسبت به سایر کابینت های رنگ پولیشی در آن استفاده می شود، به طبع قیمت بالاتر نیز دارد.

کابینت انزو رنگی

کابینت انزو با رنگ های پلی یورتان و پلی استر به صورت پولیشی تولید می شوند. این کابینت ها پالت رنگی متنوعی دارند. اما به دلیل این که سبک طراحی کابینت نئوکلاسیک می باشد، بیشترین رنگی که استفاده می شود سفید صدفی است. اما با رنگ های متنوع دیگر نیز می توان این کابینت را سفارش داد.

کابینت انزو علاوه بر رنگ سفید، در رنگ های سرد مثل سبز و آبی نیز موجود هستندو با توجه به سلیقه خریداران می توان رنگ آن هار را تغییر داد.

کابینت-انزو-رنگی

قیمت کابینت انزو ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد باتوجه به این که از متریال با کیفیت تری در ساخت کابینت پولیشی انزو استفاده می شود، قیمت گران تری نسبت به کابینت ممبران دارند.

رنگ ضخیم تر بکار برده شده روی ام دی اف برای این کابینت باعث شده تا کیفیت بالاتری داشته باشد. استفاده از تکنولوژی وکیوم برای ساخت کابینت انزو نیاز به مهارت بالای کابینت کار دارد این موضوع نیز روی قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیم دارد.

برای اطلاع بیشتر از جدیدترین مدل کابینت انزو ۱۴۰۳ و بررسی قیمت آن به سایت دکوراسیون آروین وود مراجعه کنید.

قیمت-کابینت-انزو-1403

تفاوت کابینت انزو و نئوکلاسیک

کابینت انزو همانطور که گفته شد در سبک طراحی نئوکلاسیک تولید می شوند. درواقع نئوکلاسیک یک مدل از طراحی بر گفته شده از اروپای قدیم می باشد. در این سبک از نقش های ساده روی درب کابینت استفاده می شود.

کابینت نئوکلاسیک نه مانند کابینت کلاسیک نقش های برجسته سنگین و پر و باشکوه دارد و نه مانند کابینت مدرن ساده و یا با نقش مینیمال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط