کابینت آشپزخانه طرح انزو

کابینت-آشپزخانه-طرح-انزو

 کابینت آشپزخانه جز وابسته به هر خانه و آشپزخانه نیز می باشد. امروزه تنوع بالایی از طرح و رنگ کابینت دیده می شود. کابینت های مدرن یکی از محبوب ترین و شکیل ترین کابینت ها می باشند؛ که به فضای منزل شما جان تازه ای می بخشند. کابینت آشپزخانه طرح انزو نیز طرفداران زیادی دارد؛ متریال اصلی این کابینت MDF می باشد. کابینت انزو دارای طراحی خاصی است، که این طراحی بر روی MDF های استفاده شده در ساخت کابینت انجام می شود. کابینت آشپزخانه طرح انزو را به عنوان یک محصول ایتالیایی می شناسند. اما در کشور ما نیز این نوع کابینت تهیه و تولید می شود و با نام کابینت طرح انزو ارائه می شود.

شما می توانید برای مشاهده جدیدترین مدل کابینت نئوکلاسیک و بررسی قیمت جدیدترین کابینت پولیشی ۱۴۰۳ به سایت آروین وود مراجعه کنید.

۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰

۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

کابینت آشپزخانه طرح انزو چیست؟

همانطور که اشاره شد کابینت های طرح انزو، الهام گرفته شده از یک برند ایتالیایی می باشند. کابینت انزو در دسته کابینت نئوکلاسیک و کابینت پولشی قرار دارند. کابینت های انزو با روکش هایی پوشانده می شوند که دارای جنس های مختلفی می باشند. اگر به دنبال یک کابینت لوکس و مدرن هستید، پیشنهاد ما کابینت طرح انزو می باشد. متریال استفاده شده در کابینت های طرح انزو MDF می باشد. این کابینت ها دارای طراحی خاصی هستند که پس از اتمام کار با روکشی از جنس های پی وی سی (وکیوم) و یا روکش رنگ پوشانده می شوند.

 

کابینت-آشپزخانه-طرح-انزو-چیست؟

 

روکش های کابینت آشچزخانه طرح انزو

در ادامه با انواع روکش کابینت آشپزخانه طرح انزو آشنا می شوید تا خریدی بهتر و مطمئن تر را تجربه کنید.

کابینت طرح انزو با روکش PVC

کابینت هایی که با روکش PVC پوشانده می شوند ظاهری مشابه به کابینت ممبران دارند. اما باید بدانید که کابینت انزو با کابینت ممبران دارای تفاوت هایی می باشد. تفاوت هایی همچون تفاوت در طرح و ظاهر، ضخامت ورق ها و ضخامت روکش و همچنین تفاوت در رنگ کابینت ها. با توجه به تمام این موارد قیمت کابینت های انزو و ممبران بایکدیگر متفاوت خواهد بود.

کابینت طرح انزو با روکش رنگ

کابینت هایی که با رنگ روکش داده می شوند نیز در سه دسته قرار میگیرند. تفاوت این کابینت ها در نوع رنگشان می باشد. رنگ های استفاده شده عبارت انداز: رنگ پولشی، رنگ پلی استر و رنگ پلی اورتان.

کابینت انزو با رنگ پولشی

این نوع کابینت دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است. به طور مثال در صورت ایجاد خراشیدگی کار قابل ترمیم می باشد. کابینت هایی که دارای رنگ پولشی می باشند دارای سطح صیقلی و براقی هستند که زیبایی کابینت منزل شمارا چند برابر می کند. این محصول از نظر کیفیت و استحکام در سطح بالایی قرار دارد. همچنین دربرابر رطوبت مقاومت بالایی نیز دارد.

کابینت انزو با رنگ پلی استر

کابینت انزو با رنگ پلی استر یکی از مدل های کابینت است که بسیار شفاف بوده و جلای بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد. این نمونه دارای ویژگی هایی همچون مقاومت بالا در برابر ضربه و خراشیدگی، بسیار براق و درخشندگی می باشد. کابینت انزو با رنگ پلی استر در دو نوع تمام پلی استر و نیم پلی استر تهیه و تولید می شود؛ لازم به ذکر است که اگر به دنبال یک کابینت با جلا و براقیت بیشتری هستید کابینت انزو از نمونه تمام رنگ گزینه مناسبی برای شما است.

 

کابینت-انزو-با-رنگ-پلی-استر

 

کابینت انزو با رنگ پلی اورتان

کابینت انزو با رنگ پلی اورتان یکی دیگر از نمونه های کابینت انزو می باشد. ویژگی های آن عبارت اند از: مقاومت و استحکام بالا، زیبایی و براقیت مناسب، کیفیت و دوام بالا رنگ و همچنین قیمت مناسب. این نمونه از کابینت انزو در مقایسه با نمونه پولیشی قیمت مناسب تری دارد.

مزایا کابینت طرح انزو

کابینت انزو دارای ویژگی های بسیاری می باشد که سبب محبوبیت آن شده است. تعداد کمی از کابینت ها را می توان با رنگ براق تهیه کرد؛ به طوری که کیفت آن نیز بالا باشد. کابینت طرح انزو یکی از انواع کابینت هایی است که علاوه بر کیفیت بالا می توان آن را با رنگ های براق و درخشنده تولید کرد. روکش کابینت های انزو در صورت خراشیدگی قابل ترمیم است. کابینت هایی که دارای رنگ های روشن هستند فضای آشپزخانه شمارا بزرگتر و دلباز تر نشان می دهند.

 

مزایا-کابینت-طرح-انزو

 

قیمت کابینت آشپزخانه طرح انزو

قیمت کابینت انزو یکی از مواردی است که برای مشتریان نیز مهم است. برخی عوامل وجود دارند که بر میزان قیمت کابینت های انزو تاثیرگذارند. متریال یکی از مهم ترین این عوامل است. کیفیت متریال و ایرانی یا خارجی بودن آنها نیز بر میزان قیمت کابینت ها تاثیر گذار است. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کابینت ها میزان ضخامت ورق ها می باشد. همچنین نوع روکش کابینت ها نیز مهم می باشد. و در آخر باید بگوییم مهارت کابینت ساز نیز بسیار مهم می باشد و جز عوامل تاثیر گذار نیز می باشد؛ سعی کنید بجای سپردن کار به یک کابینت ساز ارزان به دنبال فردی با تجربه و ماهر در این زمینه باشید. برای مشاهده پایین ترین قیمت کابینت نئوکلاسیک طرح انزو به سایت تولید کننده کابینت نئوکلاسیک آروین وود مراجعه کنید.

 

قیمت-کابینت-آشپزخانه-طرح-انزو

 

نتیجه

کابینت طرح انزو یک کابینت زیبا و شیک می باشد. سطح این کابینت ها بسیار زیبا و براق می باشد؛ این ویژگی کابینت های طرح انزو سبب می شود تا فضای آشپزخانه شما بزرگتر دیده شود. متریال اصلی این کابینت ها MDF می باشد و طول عمر مفید و استحکام بالایی دارد. همانطور که اشاره شد روکش کابینت های انزو در دو نوع PVC و رنگ می باشد که نوع آن از عوامل تاثیر گذار در قیمت کابینت ها می باشد. این کابینت ها الهام گرفته شده از یک برند ایتالیایی می باشد؛ و تمام نمونه های کابینت انزو ساخت داخل کشور می باشد. این نوع کابینت ها دارای مزایای بسیاری هستند که قبلتر به آنها اشاره شد. اما یکی از ویژگی ها و مزایای آن که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است؛ ویژگی ترمیم خراشیدگی و آسیب می باشد. در صورتی که کابینت انزو منزل شما دچار آسیب و خراشیدگی شود می توانید آن را ترمیم و به حالت قبلی برگردانید طوری که این آسیب قابل مشاهده نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط