بهترین کابینت برای آشپزخانه کوچک

آشپزخانه های کوچک باعث شده تا انتخاب محدودی برای کابینت مناسب داشته باشیم. کابینتی که انتخاب می کنید باید هم فضای کمی را اشغال کنند و هم جادار باشند، این قضیه کار را کمی مشکل کرده است اما نگران نباشید در این مقاله بهترین کابینت برای آشپزخانه کوچک معرفی شده است.

زندگی شهری و آپارتمان نشینی باعث شده تا خانه ها روز به روز کوچک تر شوند و به تبع آن متراژ آشپزخانه ها نیز کمتر شده است، این قضیه باعث شده تا تعدادی از مدل های کابینت مانند کابینت کلاسیک را دیگر نتوان استفاده کرد و به جای آن مدل های جدیدتر و بروز تر مانند کابینت نئوکلاسیک که مناسب آشپزخانه کوچک است به بازار عرضه شود.

شما می توانید جدیدترین نوع کابینت مناسب آشپزخانه کوچک مانند کابینت نئوکلاسیک و کابینت پولیشی و ممبران با سایت فروشگاهی تولید کننده کابینت ممبران آروین وود تماس بگیرید.

تلفن:

انواع کابینت برای آشپزخانه های کوچک

طراحی یک آشپزخانه کوچک اهمیت فراوانی دارد، باید جای وسایل آشپزخانه مانند یخچال، سینک و ماشین لباسشویی بگونه ای باشند که کمترین فضا را اشغال کنند و درکنار آن به راحتی و بدون مشکل بتوان از آن ها استفاده کرد.

در ادامه انواع طراحی آشپزخانه کوچک به همراه مناسب ترین کابینت برای آن ها معرفی شده است:

کابینت آشپزخانه بدون اپن

برای استفاده بیشتر از فضای خانه های کوچک می توان آشپزخانه بدون اپن درنظر گرفت. کابینت مناسب برای آشپزخانه بدون اپن باید عمق مناسبی داشته باشد و همچنین میزان کانتر باید بگونه ای باشد که به عنوان میزکار نیز بتوان از آن استفاده کرد.

برای زیبایی بیشتر و اضافه کردن فضای کار بیشتر به آشپزخانه می توان از میز نهارخوری با اندازه مناسب بجای اپن و جزیره استفاده کرد.

 

کابینت-آشپزخانه-بدون-اپن

 

کابینت آشپزخانه مستطیلی

شاید چیدمان آشپزخانه مستطیلی با عرض کم کار بسیار مشکلی باشد، استفاده از کابینت بگونه ای که فضای رفت و آمد آشپزخانه را تنگ نکند بسیار حائز اهمیت است. کابینت های نئوکلاسیک با عمق مناسب علاوه بر زیبایی، فضای کمی نیز اشغال می کنند و برای چیدمان آشپزخانه مستطیلی مناسب می باشند.

در این مدل آشپزخانه می توان تنها یک سمت از آن را کابینت کرد و در طرف دیگر از شلف و قفسه استفاده کرد.

 

کابینت-آشپزخانه-مستطیلی

 

کابینت آشپزخانه با پنجره

زمانی که آشپزخانه شما کوچک است و پنجره نیز دارد مجبود هستید بخشی از کابینت های هوایی را حذف کنید. می توان از طرح های  U و L  در این موارد استفاده کرد.

طراحی آشپزخانه با پنجره بسیار زیبا و دلنشین می شود، می توان با انتخاب مدل کابینت با طراحی اروپایی زیبایی آن را چند برابر کرد. کابینت نئوکلاسیک بهترین انتخاب برای این مدل از آشپزخانه می باشد.

تعبیه سینک زیر پنجره آشپزخانه هم نور پردازی عالی ایجاد می کند و هم هنگام کار می توان از منظره بیرون لذت برد. بهتر است از کابینت های کمدی در کنار پنجره استفاده نکرد تا نور در تمامی فضا پخش شود.

 

کابینت-آشپزخانه-با-پنجره

کابینت جادار برای آشپزخانه کوچک

کمبود فضا از مشکلات اصلی خانه های کوچک می باشد، استفاده از تمامی ظزفیت های کابینت می تواند فضای نگهداری خوبی برای شما ایجاد کند. در کابینت پولیشی و ممبران می توان از کشو به جای پاخور استفاده کرد و همچنین سوپری هایی داخل ستون کابینت تعبیه کرد.

 

کابینت-جادار-برای-آشپزخانه-کوچک

طراحی آشپزخانه زیر ۱۰ متر

آشپزخانه های کوچک با متراژ ۵، ۸ و … با اینکه دست باز برای طراحی آن ها وجود ندارد اما کابینت های مدرن و جدید مانند کابینت هایگلاس و نئوکلاسیک باعث شده تا هم این مدل آشپزخانه ها زیبا به نظر برسند و هم فضای خانه را کوچک تر نکنند.

آشپزخانه U

چیدمان u می تواند مناسب آشپزخانه های کوچک باشد، به این صورت که هم می توان به اندازه کافی کابیت در آشپزخانه اضافه کرد و هم فضای آن را از دست نداد.

مدل جدید کابینت ممبران و کابینت نئوکلاسیک بسیار مناسب چیدمان U آشپزخانه می باشند.

آشپزخانه-U

کابینت آشپزخانه L

اگر می خواهید فضای بزرگتری برای رفت و آمد داشته باشید و آشپزخانه دلبازتر می خواهید، کابینت آشپزخانه L یکی از گزینه های مناسب می باشد. رنگ ها و مدل های جدید کابینت برای چیدمان L عالی هستند.

کابینت های هایگلاس و کابینت ممبران با چیدمان L بسیار بروز و زیبا می باشند.

 

کابینت-آشپزخانه-L

رنگ کابینت مناسب آشپزخانه کوچک

اگر می خواهید آشپزخانه شما کوچک تر به نظر نرسد بهتر است از رنگ های روشن برای کابینت استفاده کنید. انتخاب رنگ های تیره و رنگ چوب تیره باعث می شود فضای شما بسیار دلگیر شود و آشپزخانه کوچک و شلخته به نظر می رسد.

رنگ های سرد مانند سبز و آبی روشن برای متراژهای کوچک عالی هستند و رنگ سفید نیز باعث می شود خانه شما بزرگ تر به نظر برسد. کابینت نئوکلاسیک این قابلیت را دارد که در تمامی رنگ ها سفارش داده شود.

بهترین مدل کابینت برای آشپزخانه کوچک

همانطور که گفته شد کابینت های قدیمی باطرح های بزرگ و رنگ های تیره اصلا مناسب آشپزخانه های کوچک نمی باشند، زیرا هم فضای خانه را اشغال می کنند و هم باعث کوچکتر بنظر رسیدن خانه می شوند.

کابینت های نئوکلاسیک و کابینت ممبران با انعطاف پذیری که در رنگ و طرح دارند بسیار مناسب خانه های کوچک می باشند. این مدل کابینت ها طرح های ساده و مینیمال دارند و رنگ روشن برای طراحی آن ها مناسب است بنابراین بهترین انتخاب برای آشپزخانه با متراژ زیر ۱۰ متر می باشند.

شما می توانید جدیدترین مدل کابینت نئوکلاسیک و کابینت ممبران را از سایت فروش کابینت ممبران آروین وود تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط