جدیدترین رنگ پولیشی کابینت

جدیدترین رنگ پولیشی کابینت

رنگ پولیشی کابینت

اگر کابینت‌های آشپزخانه خود را از نوع نئوکلاسیک، کلاسیک یا مدرن انتخاب کرده‌اید، می‌توانید برای روکش آن‌ها، رنگ‌های پولیشی را انتخاب کنید. اگر با رنگ پولیشی کابینت (Cabinet polish color) آشنایی ندارید در ادامه آن را بیشتر توضیح خواهیم داد.

رنگ پولیشی چیست؟

اجرای رنگ پولیشی کابینت محدود به سبک خاصی از کابینت نمی‌شود و می‌توانید بر روی انواع کابینت‌های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک این نوع از رنگ را برای پوشش کابینت‌ها انتخاب کنید. رنگ‌های پولیشی بیشتر در طیف رنگی خنثی اجرا می‌شوند اما می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون موجود، رنگ‌های دیگر را نیز به راحتی انتخاب کنید. رنگ پولیشی سفید از مهم‌ترین رنگ‌ها برای کابینت محسوب می‌شود. پس از انتخاب رنگ، می‌توانید هر دو نوع مات و براق را انتخاب کنید. سطح صاف و صیقلی و براق کابینت‌های رنگ پولیشی می‌تواند به خوبی نور را منعکس کرده و فضای آشپزخانه شما را روشن‌تر نشان دهد.

از جدید ترین رنگ پولیشی کابینت می توان به رنگ های مات و براق اشاره کرد که با توجه به رنگ و دکوراسیون فضای شما انتخاب می شود برای سفارش کابینت رنگ پولیشی با آروین چوب تماس بگیرید: ۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

 

جدیدترین رنگ پولیشی کابینت
جدیدترین رنگ پولیشی کابینت

نحوه اجرای رنگ پولیشی

کابینت‌ها معمولا از جنس چوب طبیعی یا ورق‌ ام دی اف تولید می‌شوند. اگر کابینت نئوکلاسیک، کلاسیک و مدرن را از جنس ورق ‌ام دی اف انتخاب کرده‌اید، این ورق‌ها در ضخامت‌های مشخص توسط دستگاه‌های برش، حکاکی و طراحی می‌شوند. پس از تمام برش‌ها اینک بر روی ورق ‌ام دی اف انواع روکش‌ها را نصب می‌کنند تا جلوه کابینت مشخص شود. یکی از انواع روکش‌ها برای سطوح‌ ام دی اف، انتخاب جدیدترین رنگ پولیشی کابینت است که می‌تواند به طور قابل توجهی آشپزخانه شما را تغییر دهد.

ماده خمیری شکل پولیش توسط تینر روغنی از حالت خمیری به مایع تبدیل می‌شود. سپس آن را در دستگاه‌های مخصوص رنگ منتقل کرده و رنگ کار، پاشیدن رنگ را بر روی سطح کابینت چندین بار تکرار می‌کند. بین هر بار رنگ پاشیدن، رنگ کار با یک سمباده نرم سطح کابینت را کاملاً صاف می‌کند. سمباده زدن تا مرحله‌ای انجام می‌شود که ضخامت رنگ در حد ایده آل شود. رنگ پولیشی کابینت به صورت یک لایه شیشه‌ای که می‌تواند ضخامت ۳ میلیمتر داشته باشد، بر روی سطح ورق ‌ام دی اف پوشیده می‌شود.

 

عملکرد رنگ پولیشی

  • عملکرد رنگ پولیشی به این صورت است که زمانی که بر روی سطح قرار می‌گیرد، مانند چسب سفت شده و از نفوذ هرگونه فرورفتگی جلوگیری می‌کند.
  • ورق‌ ام دی اف که برای کابینت نئوکلاسیک، مدرن یا کلاسیک انتخاب می‌شود معمولا با ضخامت ۲۵ میلیمتر است. سطح ورق باید کاملاً صاف و تراز باشد چرا که هرگونه ناهمواری بر روی سطح ‌ام دی اف باعث می‌شود رنگ پولیشی به خوبی بر روی ورق ‌ام دی اف قرار نگیرد و با ایجاد موج از زیبایی کابینت کاسته می‌شود.
  • اگر بر روی صفحه‌ ام دی اف ترک و یا درز وجود داشته باشد، رنگ پولیشی کابینت کاملاً می‌تواند درزها را پوشانده و یک سطح صاف و یکنواخت را ایجاد کند. اگر بر روی سطح ‌ام دی اف لکه‌های تیره رنگ وجود داشته باشد، این رنگ پولیشی این قدرت را دارد که هر نوع لکه تیره را نیز کاملاً بپوشاند.
  • با انتخاب رنگ پولیشی برای کابینت نباید نگران نفوذ آب باشید، این رنگ با آب هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. بنابراین برای کابینت‌های اطراف سینک ظرفشویی که امکان نفوذ آب وجود دارد، هیچ خطری از جمله باد کردن ورق ‌ام دی اف را شاهد نخواهید بود.

 

مزیت انتخاب کابینت با رنگ پولیشی

  • از مهمترین مزیت‌های رنگ پولیشی برای کابینت‌های نئوکلاسیک و سایر کابینت‌ها می‌توان به ضخامت این رنگ اشاره کرد. علاوه بر اینکه رنگ پولیشی مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد، این میزان از ضخامت کمک می‌کند تا جلوی هرگونه ضربه و خط و خش گرفته و به کابینت آسیب وارد نشود.
  • یکی از مشکلاتی که همیشه برای ورق های ‌ام دی اف رخ می‌دهد، نفوذ آب است. اما رنگ پولیشی به دلیل ضخامت بالا جلوی نفوذ آب را به خوبی می‌گیرد و حتی با پوشاندن دور تا دور درب‌ها و صفحه‌ها، کاملاً از نفوذ آب جلوگیری می‌کند.
  • بیشتر، رنگ پولیشی کابینت را به رنگ سفید انتخاب می‌کنند تا علاوه بر اینکه زیبایی آشپزخانه دو چندان شود، فضای آشپزخانه را نیز بزرگتر نشان دهد.
  • رنگ‌های پولیشی نظافت آسانی دارند و با یک مواد شوینده ساده به راحتی می‌توانید سطوح کابینت را بدون تلاش زیاد به راحتی تمیز کنید. هرگونه گرد و غبار، لک، چربی روغن به راحتی پاک می‌شوند.
  • قطعاً خانه‌ها و آپارتمان‌هایی که برای آشپزخانه خود کابینت با رنگ پولیشی را انتخاب می‌کنند، باعث افزایش ارزش خانه یا آپارتمان آن‌ها می‌شود.

انجام خدمات رنگ پولیشی کابینت

در هنگام رنگ کردن کابینت باید از یک فضای ایزوله و بدون گرد و غبار استفاده شود. اگر در فضا گرد و غبار وجود داشته باشد با رنگ، ترکیب شده و کیفیت خروجی رنگ کابینت چندان رضایت بخش نخواهد بود. بر روی سطح کابینت، کدری و یا هر گونه برجستگی نباید دیده شود. این فرایند می بایست حتما توسط متخصصین رنگ پولیش کابینت انجام پذیرد . برای سفارش رنگ پولیشی کابینت با کارشناسان ما در آروین چوب تماس بگیرید: ۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰ – ۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

 

جدیدترین رنگ پولیشی کابینت
جدیدترین رنگ پولیشی کابینت

هزینه کابینت رنگ پولیشی

با توجه به اینکه برای کابینت با رنگ پولیشی باید از دستگاه‌های پیشرفته، جهت اجرای برش‌ها و پاشیدن رنگ استفاده کرد، برای اجرای این مراحل هزینه بالایی پرداخت می‌شود. همچنین حساسیت اجرای کابینت‌های رنگ پولیشی بسیار بالاست و باید با دقت و حوصله زیاد این مراحل اجرا شوند تا سطح کابینت کاملا صاف باشد، بنابراین قیمت رنگ پولیشی کابینت نسبت به سایر کابینت‎ها را به دلیل زمان طولانی تولید و رنگ پولیشی با کیفیت، باید بالاتر در نظر بگیرید.

سخن پایانی

با توجه به اینکه قیمت کابینت در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده است، توصیه می‌شود برای انتخاب کابینت فارغ از هر سبکی، متریالی را انتخاب کنید که دوام و طول عمر بالایی داشته باشد. رنگ‌های پولیشی بر روی کابینت این اطمینان را به شما می‌دهند تا در برابر نفوذ آب، لکه‌های روغن و چربی، هرگونه خط و خش، ضربه و آسیب کاملاً مقاوم هستند و می‌توانید تا سال‌ها بدون هیچگونه تعمیرات از کابینت‌های رنگ پولیشی استفاده کنید. برای انجام رنگ پولیشی کابینت، کارشناسان آروین چوب شما را بیشتر راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط