درب های ممبران آروین چوب

آروین چوب تولید کننده انواع درب ممبران و کابینت آشپزخانه با استفاده از بهترین متریال سال ها در این حوزه فعالیت دارد. برای مشاهده نمونه کارها از طریق وب سایت اقدام نمایید و برای خرید درب های ممبران آروین چوب با شماره های زیر تماس بگیرید. درب ممبران چند  سالی است که جزو پر فروش ترین کابینت ها در ایران می باشد. این نوع کابینت با توجه به ظاهر زیبا و هم چنین ویژگی خاص همواره طرفداران خود را دارد. یکی از ویژگی های کابینت های ممبران آروین چوب این است که از بهترین متریال موجود در بازار استفاده می کنند و هم چنین شما می توانید کابینت را در انواع طرح و رنگ سفارش دهید. باید بدانید که ممبران نوعی روش برای تولید کابینت می باشد که می توان آن را در سبک های کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن به کاربرد.

۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰

۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

درب های ممبران در واقع بخشی از کابینت های ممبران می‌باشند، کابینت های ممبران از اجزای متفاوتی مانند درب های ممبران، تاج، پاخور، زیر چراغ ها و ستون ها و درب های شیشه خور و یا درب های ویترین تشکیل شده اند، علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، ما در دکور های ممبران از اجزا و تزئینات دیگری همچون گل ها و سرستون ها استفاده می‌کنیم،
نگاهی مختصر به نحوه تولید دکور های ممبران و درب های ممبران :
در تولید دکور های ممبران ما از ابزار ها و دستگاه های متفاوتی استفاده می‌کنیم، محوریت تمامی فعالیت هایی که در تولید درب های ممبران انجام می‌شود با دستگاه های سی ان سی میباشد، در ابتدا طرح های انتخابی مشتریان توسط طراح های ما طراحی می شوند و در مرحله بعد، به قسمت اجرا با سی ان سی ارسال می شوند و بعد از اجرا و برش طرح درب های در خواستی مشتریان به مرحله سمباده زنی یا (sanding) فرستاده می‌شود و در این بخش تمام سطوح اجزا سی ان سی شده به دقت توسط دستگاه های سمباده زن به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و پس از عملیات پاشش چسب در قسمت پایانی عملیات روکش کردن قطعات با دستگاه ممبران صورت می‌گیرد.

درب ممبران آروین وود

کابینت ممبران چیست؟

کابینت ممبران نوعی کابینت آشپزخانه است که از ام‌دی‌اف یا نئوپان ساخته شده و با روکش پی‌وی‌سی (PVC) پوشانده می‌شود. این روکش با استفاده از دستگاه وکیوم بر روی ام‌دی‌اف پرس می‌شود و به آن شکل و طرح می‌دهد. کابینت ممبران به دلیل تنوع طرح و رنگ، زیبایی و قیمت مناسب، یکی از محبوب‌ترین انواع کابینت آشپزخانه در ایران است که با هر دکوراسیونی ست می شود. با توجه به جلوه ای زیبا و ظاهری پر کار و پیچیده کابینت ممبران در مقایسه با کابینت‌های چوبی قیمت مناسب‌تری دارد. این نوع کابینت به راحتی شسته می‌شود و لکه‌ها به راحتی از روی آن پاک می‌شوند. هم چنین کابینت های تولید شده به روش ممبران در برابر رطوبت مقاوم است و برای استفاده در آشپزخانه مناسب است.
اما روکش پی‌وی‌سی این کابینت ها در برابر اجسام تیز حساس است و ممکن است خراشیده شود و باید توجه نمود که کیفیت روکش پی‌وی‌سی در زیبایی و طول عمر کابینت ممبران بسیار تاثیر دارد.

نحوه‌ی تمیز کاری درب کابینت ممبران

با رعایت این نکات، می‌توانید درب کابینت ممبران خود را برای سال‌های طولانی تمیز و زیبا نگه دارید.

  • از شوینده‌های قوی و اسیدی برای تمیز کردن درب کابینت ممبران استفاده نکنید. زیرا این مواد می‌توانند به روکش PVC آسیب برسانند.
  • از دستمال‌های زبر و اسکاچ برای تمیز کردن درب کابینت ممبران استفاده نکنید. زیرا ممکن است در روکش PVC خراش ایجاد کنند.
  • برای تمیز کردن لکه‌های چربی، می‌توانید از یک پاک‌کننده چربی مخصوص استفاده کنید.
  • برای تمیز کردن لکه‌های جوهر، می‌توانید از الکل استفاده کنید.
  • بعد از تمیز کردن درب کابینت، آن را با یک دستمال خشک کاملاً خشک کنید.
  • برای جلوگیری از ایجاد لکه، درب کابینت ممبران را به طور مرتب با یک دستمال نرم و مرطوب تمیز کنید.
  • از قرار دادن اجسام داغ روی درب کابینت ممبران خودداری کنید.
  • از قرار دادن مواد شیمیایی و شوینده‌های قوی روی درب کابینت ممبران خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط