قیمت کابینت نئوکلاسیک

قیمت کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک تلفیقی از سبک‌های مدرن و کلاسیک است که در عین نشان دادن سادگی و ظرافت، می‌تواند شکوه و عظمت خاصی را در آشپزخانه شما به نمایش بگذارد. این دو ویژگی باعث شده است تا در معماری و طراحی داخلی ساختمان‌ها، از سبک نئوکلاسیک بیشتر استفاده شود. در آشپزخانه نیز سبک نئوکلاسیک را می‌توانید برای نصب کابینت‌ها انتخاب کنید. قیمت کابینت نئوکلاسیک (Neoclassical cabinet) در برابر زیبایی و جذابیتی که دارد، چندان اهمیت پیدا نمی‌کند. با انتخاب این سبک، تا سال‌ها از تعویض کابینت معاف خواهید شد که این به معنای صرفه جویی هزینه‎ ها در آینده خواهد بود.

 

طراحی کابینت نئوکلاسیک

به طور خلاصه می‌توان گفت طراحی سبک نئوکلاسیک بر روی درب‌های کابینت به صورت برجستگی یا فرورفتگی دیده می‌شود و سایر طراحی‌ها نیز به صورت جزئی و ظریف اجرا می‌شوند. آنچه کابینت نئوکلاسیک را نسبت به سایر سبک‌ها متفاوت کرده است، وجود تقارن است. تقارن کمک کرده است که این نوع از کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ قابلیت اجرا داشته باشد. از آنجایی که سبک نئوکلاسیک بین مدرن و کلاسیک است، برای بسیاری از دکوراسیون‌ها قابلیت اجرا دارد. سادگی در طراحی و تزیینات کمک می‌کنند، تا سال‌ها بتوانید این کابینت‌ها را از آشپزخانه تعویض نکنید. از دیگر مزیت‌های سبک نئوکلاسیک برای کابینت این است که ارتفاع آن‌ها می‌تواند از کف تا سقف امتداد پیدا کند، یعنی از تمام فضاهای آشپزخانه به بهترین شکل ممکن استفاده می‌شود.

برای سفارش و اطلاع از قیمت کابینت نئوکلاسیک خاص با بهترین کیفیت و تمیزی کار می توانید با متخصصین آروین چوب تماس بگیرید و با توجه به دکور آشپزخانه خود درباره رنگ و نوع کابینت مشاوره دریافت نمایید: ۰۲۱۴۰۷۷۵۰۰۰ – ۰۹۱۲۲۸۸۴۰۰۶

 

قیمت کابینت نئوکلاسیک

 

انواع کابینت نئوکلاسیک

از نظر متریال کابینت‌های نئوکلاسیک در دو نوع چوبی و ورق‌ ام دی اف طراحی و تولید می‌شوند که هر یک از این متریال‌ها دارای مزایا و معایبی هستند. اگر کابینت نئوکلاسیک را از جنس چوب انتخاب کنید، قطعاً دوام بالاتری خواهد داشت و در نهایت زیبایی بهتری را می‌تواند به آشپزخانه ببخشد. معمولاً از چوب گردو، بلوط، گیلاس و راش برای ساخت کابینت استفاده می‌شود که هر یک از این چوب‌ها نیز دارای تراکم، وزن و کیفیت متفاوتی هستند. با توجه به اینکه زمان زیادی برای ساخت کابینت‌های چوبی صرف می‌شود و چوب طبیعی گران است، معمولا کابینت‌های نئوکلاسیک از جنس چوب قیمت بالا دارند.

به دلیل قیمت بالای چوب، می‌توانید کابینت نئوکلاسیک را با متریال‌ ام دی اف نیز انتخاب کنید. با انتخاب ‌ام دی اف برای پایه اصلی کابینت و انتخاب روکش ممبران یا روکش رنگ، می‌توان طرح‌های نئوکلاسیک را به راحتی بر روی ‌ام دی اف اجرا کرد. از ویژگی‌های روکش ممبران می‌توان به ‌عدم نفوذ آب به ‌ام دی اف اشاره کرد. برای روکش رنگ نیز از رنگ‌های پولیشی و پلی اورتان استفاده می‌کنند که کیفیت بالاتری دارند.

 

رنگ کابینت نئوکلاسیک

به طور کلی رنگ انتخابی برای کابینت‌های نئوکلاسیک از طیف خنثی، سرد و ملایم استفاده می‌شود. گرچه بر اساس سلیقه می‌توان کابینت‌های نئوکلاسیک را در رنگ‌بندی مختلفی طراحی و پیاده کرد، اما رنگ سفید محبوبیت بیشتری دارد. کمک می‌کند تا فضای آشپزخانه بزرگتر دیده شود، علاوه بر این رنگ سفید هرگز از مد نمی‌افتد و با سایر رنگ‌بندی و طراحی آشپزخانه نیز می‌تواند هماهنگی لازم را داشته باشد. در سال‌های اخیر کابینت‌های نئوکلاسیک را حتی به صورت ترکیبی با رنگ‌های تیره و روشن در کنار هم نیز اجرا می‌کنند، از رنگ‌های تیره می‌توان به رنگ قهوه‌ای تیره و طوسی تیره اشاره کرد. توصیه می‌شود رنگ‌های خیلی گرم و شاد را برای کابینت نئوکلاسیک انتخاب نکنید.

 

خرید و سفارش کابینت نئوکلاسیک

اگر به دنبال یک طراحی کابینت به روز و زیبا هستید، سبک نئوکلاسیک را باید انتخاب کنید. با توجه به انواع کابینت نئوکلاسیک که می‌تواند از چوب یا ام دی اف باشد، به هنگام سفارش کابینت به این موضوع توجه داشته باشید. کیفیت رنگ کابینت و یا کیفیت روکش ممبران نیز بسیار مهم است، چرا که اگر کیفیت رنگ پولیشی پایین باشد ممکن است لک و چربی‌های روی کابینت به سختی از بین بروند و یا به مرور زمان کیفیت رنگ افت پیدا کرده و کدر شود. اگر روکش ممبران نیز به خوبی اجرا نشود باعث نفوذ آب خواهد شد. یراق آلات از جمله دستگیره و لولا از جمله متریال‌های مهم به شمار می‌آیند که اگر کیفیت بالایی نداشته باشند به مرور زمان رنگ آن‌ها تغییر پیدا کرده و شاید دچار زنگ زدگی شوند. برای انتخاب رنگ نیز، فضای آشپزخانه را در نظر بگیرید. برای فضاهای کوچک رنگ‌های سفید و خنثی بهترین هستند.

کابینت نئوکلاسیک بر اساس سلیقه، بودجه و فضای آشپزخانه به صورت سفارشی انجام می‌شود. هیچ محدودیتی وجود ندارد و تنها با در نظر گرفتن چند فاکتور از جمله نور آشپزخانه، متراژ و لوازم موجود در آشپزخانه، می‌توانید این کابینت‌های زیبا را سفارش دهید. بر روی درب‌های کابینت نئوکلاسیک دستگیره نصب می‌شود، برخلاف کابینت‌های مدرن که هیچ دستگیره‌ای بر روی آن‌ها وجود ندارد و یا اگر وجود دارد بسیار بلند هستند، شما می‌توانید برای کابینت‌های نئوکلاسیک دستگیره‌های کوچک را انتخاب کنید. انتخاب جزیره نیز برای سبک کلاسیک هیچ مانعی ندارد و می‌توانید طراحی آن را به سبک نئوکلاسیک انجام دهید.

 

قیمت کابینت نئوکلاسیک

قیمت کابینت نئوکلاسیک

میزان حکاکی‌ها و برش‌هایی که بر روی کابینت ایجاد می‌شود، در قیمت تاثیرگذار هستند. اگر کابینت‌ها ارتفاع بلندتری داشته باشند، میزان برش‌ها افزایش پیدا می‌کند. کیفیت روکش ممبران یا رنگ پولیشی و پلی اورتان نیز بسیار مهم است که در برابر رطوبت، حرارت، خط و خش آسیب نبینند. اگر کیفیت رنگ‌ها مناسب نباشند، به مرور زمان کدر می‌شوند و یا به هنگام تمیز کردن با مواد شوینده دچار آسیب می‌شوند. کیفیت و نوع یراق آلات کابینت نئوکلاسیک در بازار متفاوت هستند، اکسسوری‌های مورد استفاده در کابینت نیز بسیار متنوع هستند که هر یک از آنها در محاسبه قیمت کابینت لحاظ می‌شوند. صفحه روی کانتر و کابینت‌ها می‌تواند از متریال سنگ باشد که بخش زیادی از مبلغ فاکتور را به خود اختصاص می‌دهد. پس از مشخص شدن طرح، روکش و یراق آلات، در نهایت متراژ کابینت را مشخص و فاکتور نهایی صادر می‌شود.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید در آشپزخانه تغییر دکوراسیون انجام دهید، تعویض کابینت‌ها می‌تواند یک راهکار ایده آل باشد. در سال‌های اخیر کابینت‌های نئوکلاسیک، به دلیل سادگی، رنگ‌های خنثی، طراحی با هدف استفاده بهینه از فضا، مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. با خرید کابینت نئوکلاسیک و انتخاب رنگ‌های خنثی، می‌توانید آشپزخانه خود را کاملا متحول کنید و از پخت و پز در آشپزخانه لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط